۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۲۹۵
امام جمعه شهرکرد:

معرفی اسلام به جهان بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، معرفی اسلام به جهان است.
حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امروز در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان ابراز داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان یک اصل محوری در طول سال باشد.

رییس شورای حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آمادگی برای مقابله با جنگ دشمنان اسلام بسیار ضروری و فقط منحصر به جنگ سخت نیست؛ بلکه مقابله با جنگ نرم استکبار سنگین تر از جنگ در جبهه سخت است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: در مواقعی که به ارزش های اسلامی و انقلاب توهین و اهانت شده است ملت نظام جمهوری اسلامی بسیج می شوند و این را در دوران حیات نظام جمهوری اسلامی شاهد بوده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به نقش تأثیرگذار رسانه ها در بحران کنونی جهان اشاره کرد و افزود: باید با اتحاد در برابر دشمن ایستادگی کنیم و ظرفیت های اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: برای دفاع در برابر جنگ نرم دشمن باید اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.   

در بخش دیگری از این مراسم محمد کیانی، مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: روزگاری سنگر مقاومت‌ها در خاکریز‌ها بود و اکنون سنگرهای مقاومت به خدمت به مردم تبدیل شده است.

 کیانی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی باید همگام با راه و سیره عملی رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

گفتنی است، در این همایش تنی چند از فرماندهان دوران دفاع مقدس به روایت خاطرات پیروزی های غرورآفرین بیت المقدس و ثامن الائمه پرداختند.

یادآور می شود در این همایش از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و فرماندهان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد./9461/پ202/س

ارسال نظرات