۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۹۹۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نقش مراکز تخصصی حوزوی در پاسخ‌گویی به شبهات انکارناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی گفت: نیاز جامعه به معارف دینی در برهه کنوی ضروری و اثر گذار است، از این رو مراکز تخصصی در این زمینه با افزایش تلاش خود باید درصدد پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه برآیند.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، امروز در آیین افتتاح مدرسه سفیران هدایت خرم آباد، آغاز به کار این مدرسه را افتخاری برای استان لرستان قلمداد کرد و اظهار داشت: نیاز جامعه به معارف دینی در برهه کنوی ضروری و اثر گذار است، از این رو مراکز تخصصی در این زمینه با افزایش تلاش خود باید درصدد پاسخگویی به شبهات موجود در جامعه برآیند.

امام جمعه خرم آباد به کمبود مدارس علمیه در استان لرستان در سال های اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: در سال های گذشته تنها یک مدرسه علمیه برادران و یک مدرسه علمیه خواهران مشغول به فعالیت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: خوشبختانه امروز شاهد افزایش مدارس علمیه استان به بیش از 18 باب هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، سلامت فرهنگی جامعه را وابسته به تلاش حوزه‌های علمیه و علمای دینی دانست و ابراز داشت: لغزش در جامعه و افراد به‌خاطر نبود حوزه علمیه و عالمان دینی است.

امام جمعه خرم آباد، علما و مدارس علمیه را حافظ دین مردم قلمداد کرد و افزود: اخلاق، اعتقاد و ایمان مردم از سوی روحانیت و حوزه علمیه رشد پیدا می‌کند.

انقلاب اسلامی الگویی برای انقلاب های جهان است

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی به علمای استان لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: حضرات آیات بروجردی، کمالوند و صدری سرمایه‌هایی بوده‌اند که در حراست از هویت دین مجاهدت کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان انقلاب اسلامی را الگویی برای انقلاب های جهان برشمرد و بیان داشت: امام خمینی(ره) با تکیه به مردم توانست انقلاب مردم ایران را به پیروزی رساند./9464/پ202/س

ارسال نظرات