۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۴۸۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حیات آمریکا و اروپا در تنگه هرمز در اختیار نیروهای مسلح ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز تنگه هرمز به عنوان یک نقطه و گلوگاه استراتژیک در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، تصریح کرد: اگر این گلوگاه از سوی نیروهای مسلح ما فشرده شود، آمریکا و اروپا خفه خواهند شد.
نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان در قزوین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با حمایت و همرامی ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری های امام راحل توانستند زمینه عزت و سربلندی ایران اسلامی را فراهم کنند.


وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب عزت و عظمت ایران شد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب کشور ایران زیر سلطه بیگانگان به ویژه آمریکا و انگلیس بود.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را به این کشور باز گرداند، خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی در عرصه های مختلف جهانی حضوری با صلابت دارد.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به این که آمریکا و انگلیس تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی منابع داخلی کشورمان را به تاراج می بردند، تصریح کرد: اما انقلاب اسلامی دست اجنبی را از کشور و منابع داخلی قطع کرد.


امام جمعه تاکستان با بیان این که نظام اسلامی امروز در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد، تأکید کرد: استکبار جهانی در برابر اقتدار ملت ایران حرفی برای گفتن ندارد، چون این ملت متکی بر قدرت لایزال الهی هستند.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران همه محاسبات نظام سلطه را در منطقه و عرصه جهانی برهم زد، ادامه داد: دشمنان انقلاب از همان روزهای ابتدایی همه توان و سرمایه خود را برای نابودی نظام به کار گرفتند، اما همواره شکست خوردند.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت توکل به خداوند متعال و ولایت فقیه حاصل شده است، گفت: غرب از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هراس افتاده است.


امام جمعه تاکستان ایران اسلامی را کشوری حائز اهمیت از نظر استراتژیک ارزیابی کرد و با بیان این که نقش کشورمان در منطقه خاورمیانه برای همه قدرت های استعماری و استکباری دنیا کاملاً روشن شده است، ادامه داد: امروز هر اقدامی در منطقه بدون نظر جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی شدن ندارد.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز تنگه هرمز به عنوان یک نقطه و گلوگاه استراتژیک در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، تصریح کرد: اگر این گلوگاه از سوی نیروهای مسلح ما فشرده شود، آمریکا و اروپا خفه خواهند شد.


حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این که امروز توان رزمی و نظامی نظام اسلامی برای همه قدرت های منطقه و دنیا روشن شده است، گفت: دشمن از اقتدار نظامی ایران اسلامی به شدت هراسان است و به همین دلیل هیچ گاه جرأت تعدی به کشورمان را نخواهد داشت.


وی تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه کشورمان را پوچ و توخالی ارزیابی کرد و با بیان این که این رژیم اشغالی در برابر نیروهای حزب الله و حماس شکست خورده است، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها به شدت از قوای نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هراسان هستند و می دانند ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره آماده دفاع از تمامیت ارزی این نظام دینی هستند.


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی اقتدار و عظمت ملت ایران را تجربه کردند، گفت: علیرغم این که همه دنیا از رژیم صدام در جنگ با ایران اسلامی حمایت می کردند، اما باز هم نتوانستند در برابر اقتدار ایران اسلامی مقاومت کنند.


امام جمعه تاکستان با بیان این که اقتدار نظامی ایران اسلامی با دوران جنگ تحمیلی به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست، تأکید کرد: امروز قدرت های غربی از پیشرفت های نظام کشورمان متعجب هستند./950/پ202/ب

ارسال نظرات