۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۲۸۷
حجت الاسلام تقدیری:

طلاب با شناختن نیازهای فرهنگی جامعه انگیزه خود را تقویت کنند

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: طلاب با شناخت نیازهای جامعه اسلامی و مشکلات فرهنگی زندگی روزمره مردم، انگیزه خود را در سال تحصیلی جدید تقویت کنند.
حجت الاسلام تقديري

حجت الاسلام محمد تقدیری،‌ متولی حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید در توصیه به طلاب اظهار داشت: طلاب باید از تعطیلات تابستان و دید و بازدید با اقوام، با نیازهای فرهنگی جامعه اسلامی و مشکلات معنوی مردم بیشتر آشنا شوند که این شناخت، انگیزه و تلاش آنها را برای سال تحصیلی جدید تقویت می‌کند.

وی در ادامه افزود: اگر طلاب با شناخت نیازهای جامعه،‌ سال تحصیلی را با انگیزه قوی‌تری شروع کنند، با تلاش و کوشش می‌توانند پاسخگوی نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه باشند و مردم را به سمت زندگی اسلامی هدایت کنند.

حجت الاسلام تقدیری در پایان،‌ با اشاره وظایف طلاب در سطوح درسی مختلف بیان داشت: طلاب پایه‌های اول بیشتر وقت خود را باید به درس خواندن بگذرانند و طلاب سال‌های میانی علاوه بر درس خواندن، بایدبه تبلیغ هم بروند و طلاب پایه‌های بالاتر وظایف سنگین‌تری در دین مردم دارند و آن هدایت جامعه به سمت زندگی اسلامی است./958/ت303/ص

ارسال نظرات