۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۲۲۳
همزمان با آغاز دهه کرامت صورت گرفت؛

حرکت هیأت دوچرخه سواران هلال احمر به سمت مشهد مقدس

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز دهه کرامت، هیأت دوچرخه‌سواران هلال احمر مشهد مقدس سفر خود را از جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) به سمت مشهدمقدس آغاز کردند.
حرکت هيأت دوچرخه سواران هلال احمر به سمت مشهد مقدس
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)؛ اعضای هیأت دوچرخه سواران هلال احمر مشهد مقدس با حضور درمیدان آستانه، رکاب زدن در جاده ولایت را با هدف حفظ سلامت و کرامت انسانی آغاز کردند.
این هیأت دوچرخه سوار 12 نفره در مسیر حرکت خود با عبور از تهران و سپس شهر ری به زیارت حرم امام خمینی(ره) و حضرت عبدالعظیم حسنی مشرف خواهند شد.
دماوند، فیروزکوه، سمنان، دامغان، شاهرود، سبزوار و نیشابور مسیرهای بعدی حرکت هیأت رکاب‌زنان جاده ولایت هستند.
خاطرنشان می‌شود تعداد 10 نفر از دوچرخه سواران جمعیت هلال احمر در شهر نیشابور از محل قدم گاه حضرت رضا(ع) به این هیأت اضافه خواهند شد و در شب میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) به مشهد مقدس خواهند رسید.
شایان ذکر است این هیأت دوچرخه سوار ساعتی چند، قبل از آغاز سفر خود با حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی‌نژاد نائب التولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.
وی نکاتی را درباره اهمیّت و جایگاه حضرت رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و دهه کرامت یادآور و برای آن‌ها آروزی توفیق و سلامتی داشت./997/د103/ن
ارسال نظرات