۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۴۵۱

مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در دفتر آیت الله مجتبی تهرانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری و سوگواری شهادت شیخ الائمه، صادق آل محمد(ع) ظهر دیروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و اقشار مختلف مردم در دفتر آیت الله مجتبی تهرانی برگزار شد.
شهادت امام صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا مراسم عزاداری و سوگواری شهادت شیخ الائمه، صادق آل محمد(ع) ظهر دیروز با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و اقشار مختلف مردم در دفتر آیت الله مجتبی تهرانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به این که خداوند محور عالم خلقت را وجود عالم قرار داده است به طوری که عالم خلیفه الله است، ، بیان داشت: ماسوی الله مأمورند زیر پرچم توحید عالم به علوم الهیه بندگی کنند و کسانی که زیر این پرچم نباشند و نظام ولائی را قبول نکنند، خدا بندگی شان را قبول نمی کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این که مکتب امام صادق(ع) مکتبی بود که از همه اقشار در آن حضور داشتند، ابراز داشت: درعین حال امام صادق(ع) برای فقها احترام خاصی قائل بودند بطوی که برای آن ها حساب خاصی باز می کردند و در نزد ایشان متکلمین بسیاری فن مناظره را آموختند و با مخالفین امامت بحث و مناظره می کردند.

 گفتنی است در این مراسم قبل از سخنرانی، برادر میثم مطیعی به مداحی و مرثیه خوانی پرداخت و مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر وعصر به امامت آیت الله مجتبی تهرانی خاتمه یافت./959/پ203/ص

 

ارسال نظرات