۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۰۷۹

اعضای شورای عالی حوزه با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، اعضای شورای عالی حوزه با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار و گفت‌وگو کردند.
ديدار اعضاي شوراي عالي حوزه‎هاي علميه با آيت الله مکارم شيرازي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در بیت حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار که شامگاه یکشنبه برگزار شد، حضرت آیت الله مکارم شیرازی توصیه های مهمی به اعضای شورای عالی حوزه ارائه کرد و این شورا را ملجا و چشم امید تمامی حوزه های علمیه کشور خواند.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی بر ضرورت همدلی و وحدت اساتید حوزه، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه و ارتباط بیشتر با مراجع تقلید، رهبر معظم انقلاب و جامعه مدرسین تاکید کرد.
این مرجع تقلید حفظ استقلال حوزه را یک امر مهم ارزیابی کرد و وابستگی به دولت را مضر و آسیب زا خواند.
در این دیدار آیت الله رضا استادی دبیر شورای عالی حوزه نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخت و گزارشی از وضعیت، اقدامات و برنامه ها و طرح های شورای عالی حوزه های علمیه ارائه کرد.
آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر پیشین حوزه و دیگر اعضای شورای عالی حوزه نیز در این دیدار به بیان دیدگاه های خود درباره مسائل مهم حوزه پرداختند.
گفتنی است، اعضای شورای عالی حوزه همچنین پیش از این و در آستانه شروع سال تحصیلی حوزه های علمیه، با حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرده بودند./924/پ202/ج
ارسال نظرات