۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۹۴۰
رییس سازمان ادیان چین:

ما دوست داریم که در مورد دین اسلام بیشتر یاد بگیریم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان ادیان چین گفت: دین اسلام در تمدن مردم ایران تأثیرات فراوانی داشته است و ما هم دوست داریم که در این گفتگوی تمدنها، در مورد دین اسلام بیشتر یاد بگیریم و با گفتگوی بیشتر می‌توانیم در مورد این دین تحقیق بیشتر کنیم.
وانگ ژو آن، رييس سازمان اديان چين

وانگ ژو آن، رییس سازمان ادیان چین در حاشیه اولین نشست مرکز گفتگوی ادیان با سازمان ادیان کشور چین در گفت وگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأثیر انقلاب در بین مردم ایران تصریح کرد: انقلاب ایران در بین مردم این کشور سهم مهمی داشته است.

وانگ ژو آن با اشاره به تمدن اسلامی، درباره گفتگوی بین ادیان ایران و چین افزود: دین اسلام در تمدن مردم ایران تأثیرات فراوانی داشته است و ما هم دوست داریم که در این گفتگوی تمدنها، در مورد دین اسلام بیشتر یاد بگیریم و با گفتگوی بیشتر می‌توانیم در مورد این دین تحقیق بیشتر کنیم.

گفتنی است که اولین نشست مرکز گفتگوی ادیان با سازمان ادیان کشور چین ظهر امروز در سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی در تهران با حضور یو هون یان، سفیر جمهوری خلق چین در ایران، وانگ ژو آن، رییس سازمان ادیان چین، محمد باقر خرمشاد، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی از اندیشمندان چینی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با نام گفتگوی دینی جهان معاصر برگزار شد./958/ت303/ص

ارسال نظرات