۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۰۴۹
در کانال ندای اسلام رادیو معارف صورت‌ می‌گیرد:

آشنایی مخاطبان انگلیسی زبان با مباحث شیعه و سنی

خبرگزاری رسا ـ برنامه «به برادرم» برای آشنایی مخاطبان انگلیسی زبان با مباحث شیعه و سنی از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، برترین وپرآوازه ترین کتاب علامه شرف الدین، کتاب المراجعات است. این کتاب از حدود 112 نامه تشکیل شده است. که در یک سو «سید شرف الدین موسوی» از مشاهیر علمای شیعه و سوی دیگر «شیخ سلیم بشری»رئیس جامع الازهر مصر قرار دارد.آنچه زیبایی این کتاب را دوچندان کرده رعایت ادب و احترام طرفین است.

کانال ندای اسلام رادیو معارف نیز با دستمایه قرار دادن این کتاب در برنامه «به برادرم To My Brother» با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با مباحث شیعه و سنی به بحث در مورد اشتراکات و افتراقات این دو می‌پردازد. کارشناس این برنامه دکتر محمد رضا فخر روحانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه قم است.

برنامه «به برادرم» به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله عطایی و گویندگی احمدیان و حسینی از 11 شهریور 91 هر شنبه از ساعت 10:45 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.comو از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د103/ن

 

ارسال نظرات