۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۸۴۴

تروریست های سوری تعدادی از مردم را در برابر خانواده هایشان سر بریدند

خبرگزاری رسا ـ تروریست های سوری، تعدادی از زنان و مردان روستای زملکا در 10 کیلومتری پایتخت سوریه را در برابر دیدگان خانواده هایشان سر بریدند.
سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوسط نیوز، تروریست های سوری تعدادی از زنان و مردان را در برابر چشمان خانواده هایشان در روستای زملکا در دمشق سر بریدند.

 

تروریست های سوری که از حمایت غرب و کشورهای منطقه نظیر عربستان سعودی بهره مند هستند در آستانه برگزاری نشست شورای امنیت، تعدادی از مردان و زنان روستای زملکا واقع در 10 کیلومتری دمشق را در برابر خانواده هایشان سر بریدند.

 

آشوبگران سوری که به بهانه مبارزه با نظام بشار اسد در حال کشتار مردم بی دفاع هستند به این اقدام اکتفا نکرده و پیکر قربانیان را در مسجد شیخ عسکر جمع کرده اند و قصد دارند موشک هایی را از این مسجد به سوی نظامیان شلیک کنند تا نظامیان در اقدامی مشابه به شلیک موشک به این مسجد بپردازند.

 

شاهدان عینی تاکید کردند که تروریست ها می خواهند نظامیان به سوی این مسجد که موشک ها از این سمت به طرف آنها شلیک شده است موشک بفرستند تا به صحنه سازی پرداخته و کشته های سر بریده شده را قربانیان این موشک ها قلمداد کنند و جامعه جهانی و شورای امنیت را در آستانه برگزاری اجلاس خود تحت تاثیر قرار دهند.

 

گفتنی است تروریست های حاضر در سوریه به شدت در حال جنایت علیه ملت این کشور هستند و کلیپ های منتشر شده روز گذشته نشان داد که تعدادی از مردم عادی حامی نظام بشار اسد از سوی این نیروها کشته شده اند با هدف ایجاد رعب و وحشت در خیابان ها کشیده می شوند./980/ب902/ک

 

 


ارسال نظرات