۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۶۷۴۰
نماینده مردم آمل در مجلس:

قدرت جمهوری اسلامی ایران دشمن را به وحشت انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که تجهیزات نظامی و دفاعی ایران هیچگاه برای تهدید کشوری نبوده و تنها برای دفاع از ایران اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی کشور است،گفت: هم اکنون به برکت ایستادگی و استواری ایثارگران و شهدای گرانقدر، ایران اسلامی در اوج اقتدار و توسعه است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش آزادگان در سایه اتحاد و همدلی شهرستان آمل، با بیان این که آزادگان نماد صبر و پایداری در مقابله با ستمگران هستند، گفت: آزادگان سرافراز ایران اسلامی با استقامت و پایداری والای خود درس مقاومت را به همگان آموختند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به این که عظمت و پایداری ایران اسلامی مدیون دلیری شهدای گرانقدر و ایثارگری والای امام راحل بوده است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان ابزار قدرتی برای نظام اسلامی تبدیل شده است که دشمنان از آن هراس دارند.

 

وی گفت: نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به آزادگان، تجربه و خاطرات آنها نیازمند است و این قشر باید کوله بار معرفتی خود را در اختیار نسل جوان جامعه قرار دهند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عزم راسخ و همتی استوار نیاز دارد، یادآور شد: نسل جوان جامعه باید بداند که چه دلاورمردی هایی صورت گرفته است که انقلاب ما به این جایگاه ارزنده دست یافته است و در کنار آن باید از فرهنگ والای ایثارگری به عنوان الگویی ارزنده برای آیندگان نیز بهره برداری شود.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که دشمن در تهاجم فرهنگی خود آرمان ها و ارزش های والای ما را مورد هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ابزاری موثر و ارزنده در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر این که یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند، گفت: باید جوانان ایران اسلامی شهدای گرانقدر را به عنوان الگوی خود قرار داده و با استعانت از آرمان های والای آنان مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را به بهترین نحو ممکن پیش برند.

 

وی با اشاره به این که تهدیدهای نظامی و تحریم های  غرب بر علیه جمهوری اسلامی ایران کارساز نیست و دست و پازدن استکبار ناشی از بی خردی و ناتوانی آنان است، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم همیشه در صحنه خود در بیش از سه دهه از انقلاب شکوهمند در برابر همه تحریم ها و تهدید های  دنیای غرب ایستادگی کرده و هیچ گاه تن به ذلت نیز نخواهد داد و با استواری والا به مقابله با آنان خواهد پرداخت.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که افزایش توان دفاعی و نظامی ایران با تولید نسل جدیدی از موشک های دور برد، هرگونه تهدید نظامی را بر علیه کشور به بزرگ ترین اشتباه برای شروع کننده جنگ تبدیل خواهد کرد، یادآور شد: اکنون وقتی نام موشک های نسل جدید و قدرت نظامی ایران می آید، دشمن وحشت زده می شود و بلافاصله با تهدیدهای نظامی پوچ و توخالی ترس خود را به نوعی از قدرت ایران نشان می دهد.

 

یوسفیان ملا با تاکید براین که تجهیزات نظامی و دفاعی ایران هیچ گاه برای تهدید کشوری نبوده و تنها برای دفاع از ایران اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی کشور است،خاطرنشان کرد: هم اکنون به برکت ایستادگی و استواری ایثارگران و شهدای گرانقدر، ایران اسلامی در اوج اقتدار و توسعه است.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس در پایان با بیان این که تحریم ها و تهدید ها هیچ تأثیری در اراده والای ملت ایران نخواهد داشت، یادآور شد: ایران اسلامی به یاری خداوند منان پله های پیشرفت و توسعه را با عظمتی راسخ و استوار در حال طی کردن است و هیچ برنامه ای نمی تواند به عنوان سدی در برابر این حرکت شتابنده قرار گیرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات