۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۵۹۰
مدیر مدرسه علمیه المهدی مسجد سلیمان:

روز قدس روز تحکیم وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه المهدی مسجد سلیمان، روز قدس را فرصتی برای تحکیم وحدت میان جوامع اسلامی دانست و اظهار داشت: روز قدس فرصتی برای بصیرت افزایی در جامعه و آشنا کردن مردم با دسیسه و توطئه های ننگین دشمنان است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان

 

حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم لیالی قدر، گفت: خوشبختانه این حضور مردم فرصتی برای خودسازی و آمادگی آنها برای انجام سایر فرایض دینی در سال پیش رویشان شد.

امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به روز قدس، تأکید کرد: روز قدس فرصتی برای بصیرت افزایی در جامعه و آشنا کردن مردم با دسیسه ها و توطئه های ننگین دشمنان است که باید مسؤولان و کارگزاران فرهنگی نظام از این فرصت ناب کمال بهره را برده و در این بیداری اسلامی اعلام برائت خود را از اقدام های دشمنان و حمایتشان از مستضعفان عالم را به گوش جهانیان رسانند.

این استاد حوزه علمیه، روز قدس را فرصتی برای تحکیم وحدت میان جوامع اسلامی دانست و بیان داشت: مردم در این روز آمادگی کامل را برای بیرون آمدن از خانه ها و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان جهان را داشته و علاوه بر آن نیز فرصتی برای تحکیم وحدت مردم ایران با سایر جوامع اسلامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی مسجد سلیمان همچنین به عید سعید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: از آن جایی که ماه مبارک رمضان به عید فطر ختم می شود، فرصتی مناسب برای ترغیب مردم نسبت به کمک و دست گیری نیازمندان و مظلومان جامعه است.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: مجموعه روزها و ایام ماه مبارک رمضان بسیار مهم و گرامی هستند؛ از این رو خطبا و مبلغان می توانند از لحظه لحظه این ماه پر خیر و برکت که کم کم به انتهای آن نزدیک می شویم، برای فرهنگی سازی در جامعه و تحکیم وحدت ملی استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه المهدی مسجد سلیمان در پایان سخنان خود، اظهار داشت: متأسفانه در این روزهای نزدیک به عید سعید فطر شاهد برخی از مظاهر روزه خواری هستیم که دولت وظیفه دارد با این گونه منکرات اجتماعی برخورد کرده و مردم نیز می توانند با زبانی لین و آرام فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر را در خصوص مظاهر زشت روزه خواری انجام دهند./9465/ت302/ب

ارسال نظرات