۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۴۱۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

روز قدس روزی ماندگار در تاریخ بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: امروز برای نابودی این رژیم جعلی یک اجماع جهانی وجود دارد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس با بیان این که این روز جزء ابتکارات امام خمینی (ره) است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور رژیم صیهونیستی با حمایت حاکمان منطقه در خاورمیانه به ویژه انگلیس که نقش اساسی در شناساندن جایگاه رژیم صیهونیستی داشت، به وجود آمد.

 

حجت الاسلام یاری یکی از اهداف امام راحل برای معرفی روز قدس را شناساندن ماهیت رژیم صیهونیستی دانست و گفت: چون در تاریخ به قدرت رسیدن این رژیم نامشروع و تا زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد کمتر رسانه و شخصیتی موفق شد هویت رژیم را بشناساند.

 

وی با بیان این که امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس زمینه ساز یک اجتماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی شد، ادامه داد: امروز برای نابودی این رژیم جعلی یک اجماع جهانی وجود دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که روز قدس یک روز ماندگار در تاریخ بشریت است و تنها متعلق به ملت ایران نیست، ادامه داد: این روز بلکه به دنیای اسلام، بشریت و به هر گروهی که روح مبارزه گری با تجاوز و تجاوز گری دارند، تعلق دارد.

 

وی با اشاره به این که روز قدس جهانی شده و برای شناساندن این روز نیاز به سرمایه گذاری نیست، گفت: همه رسانه ها، شبکه های مهم دنیا و کسانی که حامی رژیم صیهونیستی اند قبل از رسیدن روز قدس نگران تحول این روز هستند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که روز قدس در حقیقت دو صفحه تاریخ را به نمایش می گذارد، ادامه داد: یک صفحه مظلومیت، مقاومت و در حقیقت استقامت و پایداری از یک ملت مظلوم بدون سلاح که همه سرمایه های بالقوه را دارند و صفحه دیگر روز قدس یک روحیه تجاوزگری از طریق یک رژیم با نگاه نژاد پرستانه است که به هیچ کس رحم نمی کند.

 

وی افزود: روز قدس همایش بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که امام راحل با اعلام روز جهانی قدس پیروزی مسلمانان را در آزادسازی قدس شریف مژده داد که این هدف دیر یا زود محقق خواهد شد و نصرت خدا حتمی است، گفت: امام راحل با اعلام این روز وظیفه مسلمانان را در قبال نخستین قبله خود متذکر شد، ما باید با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام راحل و اعلام وفاداری به ندای این رهبر بزرگ و حمایت از روز قدس در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم.

 

وی با بیان این که روز جهانی قدس روز بزرگی است که به ملت مظلوم فلسطین امید می دهد تا مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را ادامه دهند، گفت: اعلام روز جهانی قدس فریادی بود که هر سال رساتر می شود، مسلمانان و غیرمسلمانان با شرکت در راهپیمایی قدس فریاد آزادی قدس را سر می دهند.

 

حجت الاسلام یاری خاطرنشان کرد: امام راحل با اعلام این روز وظیفه مسلمانان را در قبال نخستین قبله خود متذکر شد، ما باید با هدف زنده کردن یاد و خاطره امام (ره) و اعلام وفاداری به ندای رهبر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از روز قدس در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات