۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۳۹۳
امام جمعه سردشت:

مقاومت سبب پیروزی جبهه حق علیه باطل می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت خوزستان ایستادگی و اتحاد بیش از پیش مردم مسلمان و غیر مسلمانان آزادی خواه جهان با یکدیگر را سبب نابودی اقدام های کشورهای مستکبر و مرتجع عربی دانست.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول

 

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به روز مقاومت اسلامی، به وضعیت سوریه اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که سوریه همواره حامی و پشتیبان ایران و سایر جنبش های آزادی خواهانه بشری به ویژه انتفاضه فلسطین و مقاومت حزب الله بوده، دشمنان زیادی پیدا کرده و هم اکنون این مستکبران با همه توان در تلاش برای براندازی حکومت اسلامی سوریه هستند.

وی با بیان این که آمریکا در حال تلافی اقدام های ضد استکباری سوریه است، گفت: هم اکنون نظام ظالمانه غرب با استفاده از امپراتوری های عظیم رسانه ای خود، در تلاش برای سوء استفاده از موج بیداری اسلامی و کشاندن آن به سوریه و پس از آن نیز با استفاده از رویکردهایی زیرکانه خواهان شکستن خط مقاومت در منطقه است.

حجت الاسلام نصیری در پاسخ به برخی از شبهات موجود در جامعه مبنی بر « چرا ایران از کشوری غیر دموتراتیک و سلطنتی دفاع می کند؟ »، گفت: دفاع ایران از سوریه بدان معنا نیست که ایران با همه نواقص و ویژگی های حکومتی کشور سوریه موافق است؛ در سوریه مشکلاتی وجود دارد که خود آقای بشار اسد وعده هایی مبنی بر اصلاح مشکلات و نواقص موجود در سوریه داده؛ اما با این حال ایران تنها از حقانیت دولت سوریه دفاع می کند.

امام جمعه سردشت خوزستان با اشاره به تناقص های آشکار مجامع جهانی در خصوص حمایت از کشتار در میانمار و بحرین و حمایت از مردم سوریه، تأکید کرد: مجامع جهانی و همه دست اندرکاران مسائل حقوق بشری نوکران و بازیگران سیاست های از پیش تعیین شده آمریکا هستند؛ از این رو موضع گیری ها و مواضع اتخاذ شده از سوی آنها از پایه بی اساس و بی اعتبار است و این مسأله ای است که خود ملت های جهان بر آن اتفاق نظر دارند.

وی در پایان سخنان خود، ایستادگی و اتحاد بیش از پیش مردم مسلمان و غیر مسلمانان آزادی خواه جهان با یکدیگر را سبب نابودی اقدام های کشورهای مستکبر و مرتجع عربی دانست و اظهار داشت: آنچه که سبب پیروزی جبهه حق علیه باطل می شود، استقامت و مقاومت سربازان جبهه حق در برابر نیروهای گماشته شده استکبار جهانی است./9465/ت302/ب

ارسال نظرات