۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۱۶۳
امام جمعه مراغه:

روز جهانی قدس عامل رسوایی جنایات رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس مهمترین عامل برای رسوایی جنایات رژیم صهیونیستی، نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‎‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: شعارهای کوبنده مسلمانان لرزه بر اندام این رژیم جعلی می اندازد، از این رو حضور هر یک از ما در این اجتماع ضدصهیونیستی واجب است.

 

وی با تاکید بر این‌که راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس مهمترین عامل برای رسوایی جنایات رژیم صهیونیستی، نابودی استکبار و صهیونیسم جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: شرایط کنونی حاکم بر رژیم صهیونیستی نمایانگر افول ستاره اسرائیل غاصب است.

 

نماینده خبرگان رهبری در ادامه با تاکید بر این‌که مردم انقلابی و مسؤولان هرگز سازش به معنای تسلیم را در اهداف خود نمی گنجانند، گفت: ملت ایران هیچ گاه از حق و حقوق خود دست نخواهد کشید، چون بهره‌مندی از فناوری‌های روز را حق مسلم خود می داند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط بین المللی مانند بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و توطئه های دشمنان در سوریه و مسائل ملی مانند تحریم و انرژی صلح آمیز هسته ای حضور در این راهپیمایی برای اعلام اتحاد و همبستگی مسلمانان به دشمنان ضروری است.

 

وی همچنین با تشریح اوضاع سیاسی سوریه اظهار داشت: سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد، طبیعی است که غرب تمام توان خود را برای براندازی حکومت اسد به کار گیرد، در حقیقت سوریه تاوان حمایت از فلسطین را پس می دهد، فشارهای سیاسی، روانی، اقتصادی و نظامی غرب علیه دولت سوریه به خاطر حمایت از آرمان اسلامی فلسطین است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به حمایت حافظ اسد در سال های جنگ تحمیلی از ایران اسلامی تصریح کرد: استکبارجهانی طی روزهای گذشته به نقش ایران در حل بحران سوریه پی برده است، امروز شاهد پاک‌سازی مناطق مختلف سوریه از شر تروریست‌ها و شورشیان هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تاکید بر این‌که آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب برای تامین امنیت اسرائیل غاصب، امنیت کشورهای اسلامی منطقه را بر هم زده اند، گفت: امروز شرایط و بحران‌های سوریه، افغانستان، لبنان و عراق، بهانه ‌های دشمنان برای براندازی نظام اسلامی ایران هستند.

 

وی در پایان با تاکید بر اهمیت بهره مندی از فضائل معنوی ماه مبارک رمضان در روزهای باقی مانده از ماه ضیافت الهی اظهار داشت: رمضان اوج تعبد یک انسان مسلمان و از مهم‌ترین راه‌های خودسازی، تحمل ریاضت و سختی و فاصله گرفتن از عادت‌های نابجا است./935/ پ202/ب

ارسال نظرات