۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۱۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

عمل به وصیت‌نامه شهدا رسالت خطیر ملت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر این‌که جامعه‌ای که از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت دور باشد، انحراف مسیر خواهد داشت، گفت: عمل به وصیت‌نامه شهدا رسالت خطیر ملت است.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید حسین آخربین در حسینیه ثارالله اردبیل اظهار داشت: شهدا سند مظلومیت ملت ایران در مقابله با دنیای کفر، استبداد و استکبار هستند، ملت ایران به واسطه خون‌ها شهدا، امروز پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عزتمندانه در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ و ندای آزادیخواهی سر می دهد.

 

وی با تاکید بر این‌که رسانه های نظام سلطه درصدد تجاوز به مرزهای عقیدتی و اخلاقی جهان اسلام است، گفت: باید دانست که این تلاش‌ها بی‌ثمر و فاقد هرگونه اعتبار و ارزشی است چرا که ملت ما امروز محکم‌تر از هر مقطع دیگر از دستاوردهای خود صیانت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تأکید بر این که هدف اصلی دشمن تضعیف جایگاه و شان ولایت فقیه در ایران است، افزود: وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه های غرب بوده است، تبعیت از آرمان امام و شهدا بهترین اعتبار و ارزش ملت در دفاع از دین و ولایت می باشد.

 

حجت الاسلام کاملی فر نکوداشت مقام شامخ شهدا را بزرگداشت شعائر اسلامی دانست و تصریح کرد: جامعه‌ای که از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت دور باشد، انحراف مسیر خواهد داشت، شهدا ولی نعمت تمام ملت و مسؤولان نظام اسلامی هستند، به عبارت بهتر شهدا مفسران عینی و مدافعان عملی ایران، انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستند.

 

وی پاسداشت شهدا به عنوان اسوه‌های ایثار و شهادت، را تکلیفی بر عهده همگان عنوان کرد و با بیان این‌که عمل به وصیت‌نامه شهدا رسالت خطیر ملت است، گفت: توصیه قریب به اتفاق شهدا ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری نظام است، امروز شاهدیم که در سایه عمل به وصیت شهدا نظام اسلامی روز به روز در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی عزت‌آفرین شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و فشار روانی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اظهار داشت: ملت ایران با اقتدا به مولا و متقدای خیبرشکن خود، همچون دوران دفاع مقدس چنان در میدان رزم حاضر می شوند  که گویی جز رضای مولای خودشان هیچ چیز برای آنها در پاسداری از ارزش‌ها اهمیت ندارد.

 

حجت الاسلام کاملی فر در پایان با تاکید بر این‌که ملت ایران در سایه همین تحریم‌ها به خودکفایی و استقلال واقعی دست یافته است، افزود: استکبارجهانی بداند هر چه به این ملت فشار بیاورند بیش از هر زمان دیگر به توانمندی داخلی دست خواهد یافت، چراکه مردم ایران با تبعیت از ولایت فقیه راه قطع دستان استعارگر از داخل کشور را به خوبی آموخته اند.

 

گفتنی است، شهید حسین آخربین سال گذشته در عملیات مسلحانه با اشرار در مرزهای غربی کشور به شهادت رسید./935/پ202/ب

ارسال نظرات