۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۱۸۵

رونمایی از شجره نامه امامزاده شاه ابوالحسن در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مراسم رونمایی از شجره نامه امامزاده شاه ابوالحسن جنت مکان گتوند با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز گذشته برگزار شد.
آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، مراسم رونمایی از شجره نامه امامزاده شاه ابوالحسن جنت مکان گتوند با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان روز گذشته برگزار شد.

 آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این مراسم  ضمن بزرگداشت مقام این امامزاده تصریح کرد: بدست آوردن شجره نامه امامزادگان دارای اهمیت بالایی است و خوشبختانه امروز شاهد این کار برای امامزاده شاه ابوالحسن هستیم.

 وی با اشاره به اهمیت توجه به امامزادگان بیان داشت: وجود امام‌زادگان نعمتی برای هر شهر است و باید کوشید از این نعمت‌ها برای اهداف فرهنگی و دینی در کشور استفاده شود.

 لازم به ذکر است، بعد از این مراسم همچنین کلنگ ساخت حسینیه شهر جنت مکان به دست نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در جوار این امامزاده به زمین زده شد.

گفتنی است، امامزاده شاه ابوالحسن ملقب به شاه مرد از نوادگان امام زین العابدین (ع) است که در سال 335  هجری قمری در حوالی شهر جنت مکان کنونی در شهرستان گتوند وفات یافت و همواره مورد توجه شیفتگان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در منطقه بوده است./9458/پ202/ب

ارسال نظرات