۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۹۹۵
نماینده مردم گرگان در مجلس:

دولت در مقابله با گرانی کوتاهی کند مجلس وارد عمل می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، تحریم ها علیه ایران اسلامی را بی اثر خواند و گفت: اگر دولت در مقابله با گرانی ها کوتاهی کند مجلس وارد عمل خواهد شد.
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي


حجت الاسلام سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که برخی ها در صدد این هستند که گرانی های اخیر را وابسته به تحریم ها نشان دهند، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری در جمع زنان کشورهای بیداری اسلامی فرمودند، تحریم کشورمان مربوط امروز و دیروز نیست و بیش از سی سال است که دشمنان از راه تحریم بر کشور فشار وارد می آورند و همین تحریم ها سبب شکوفایی کشور در بخش های مختلف شده است.

 

وی با بیان این که تحریم های سی ساله غرب علیه ایران اسلامی زمینه ساز رشد و توسعه کشورمان بوده است، افزود: در شرایط کنونی نیز باید با بهره گیری از فرصت پیش آمده کشور را در جهت شکوفایی هدایت کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با تأکید بر این که نباید عامل همه گرانی ها را تحریم بدانیم، تصریح کرد: دستگاه های نظارتی به ویژه دولت نیز باید نظارت خود را در بازار تقویت کند تا شاهد برخی مشکلات و نابسامانی ها نباشیم.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که عده ای در کشور در پی ایجاد اختلال در بازار هستند، گفت: این افراد تلاش می کنند به دنیا اعلام کنند که تحریم ها در ایران اسلامی مؤثر بوده تا مردم از مواضع انقلابی خود عقب نشینی کنند.

 

وی با بیان این که مردم  کشورمان با این مسائل از مواضع خود عقب نشینی نمی کنند، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همیشه با بصیرت والای خود در راستای رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری حرکت کرده و خواهند کرد و این امر بر جهانیان ثابت شده است.


نماینده مردم گرگان و آق قلا بر ضرورت شناسایی و برخورد قانونی با خیانت کاران فضای اقتصادی کشور از سوی دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: سیستم نظارتی و قضایی ما باید این افراد را شناسایی و به مردم معرفی کند تا آنها فکر نکنند کشور نابسامان است.

 

وی با بیان این که عده ای گویا درصدد این هستند که مردم را جریمه کنند، گفت: اگر خدایی ناکرده دولت پیرامون مقابله با گرانی ها و عاملان آن کوتاهی کند، مجلس از راه قانونی خود استفاده خواهد کرد و وارد می شود.

 

حجت الاسلام طاهری همچنین به برنامه های مجلس برای مقابله با تحریم های دشمنان علیه کشورمان اشاره و از احضار وزرای مربوطه به کمیسیون امنیت ملی، اقتصادی و برنامه و بودجه خبر داد و گفت: همه سعی و تلاش مجلس این است تا تعامل مناسب با دولت اقدامات لازم و تصمیم گیری های مقتضی پیرامون این امر صورت گیرد./950/ت302/ج

ارسال نظرات