۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۹۱۷

مستند شهدای روحانی اردبیل تولید می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از تولید مستند 150 دقیقه‌ای معرفی شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل خبر داد.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در نشست هماهنگی کنگره شهدای روحانی اردبیل اظهار داشت: یادواره های شهرستانی بزرگداشت مقام شامخ شهدای طلبه و روحانی در سراسر استان اردبیل از ماه‌ها قبل آغاز شده است.
وی با اشاره به این‌که مقدمات برگزاری یادواره بزرگداشت شهدای روحانی استان نیز فراهم شده است، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه یادمان شهدای طلبه و روحانی استان در مرکز شهر و در جوار مسجد میرزا علی اکبر به اتمام رسیده که همزمان با روز برگزاری یادواره رونمایی خواهد شد.
وی از انتشار کتاب و تمبر یادبود شهدای روحانی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تند 150 دقیقه‌ای معرفی شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل نیز با هدف آشنایی نسل جوان با زندگانی آن عزیزان سفر کرده در دست تهیه است که تا اوایل شهریور ماه به پاتیان خواهد رسید.
حجت الاسلام کاملی فر راه اندازی وب‌سایت اینترنتی علمداران عشق، نصب 35 تصویر کاشی کاری شده شهدای روحانی استان، تهیه نرم افزار شهدای روحانی، تولید نماهنگ، برگزاری مراسم دعای کمیل و پخش از شبکه استانی، برگزاری دعای پرفیض ندبه با هماهنگی رسانه ملی و پخش زنده یکی از شبکه های سراسری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برشمرد.
به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری شب شعر و خاطره، ایجاد نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی را از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت شهدای طلبه و روحانی استان اردبیل اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که شهدای رزمی تبلیغی هم در میدان عمل و هم در میدان تبلیغ الگوی ماندگار برای رزمندگان بودند، تصریح کرد: شهدای روحانی ثابت کردند که در تبیعت از فرمان ولی فقیه، زمان و مکان معنا ندارد، چنان‌که تعداد شهدای روحانی نسبت به تعداد شهدای دیگر اقشار چند برابر بیشتر بوده است.
دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی استان اردبیل از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در ایام برگزاری یادواره خبر داد و گفت: تلاش تمام مسؤولان و مردم ولایت مدار اردبیل برگزاری هرچه باشکوه تر این یادواره خواهد بود./935/پ202/س
 
ارسال نظرات