۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۲۸۰

برگزاری جشنواره خوشنویسی آیت‌الله نجومی ویژه طلاب سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری بیش از دوازده جشنواره و همایش بزرگ در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: جشنواره خوشنویسی آیت‌الله نجومی ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزار می‎شود.
نمايشگاه خوشنويسي آيت الله نجومي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی، امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، به بیان اهم برنامه های اجرایی سال 91 استان در حوزه فرهنگ و هنر پرداخت و اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است جشنواره سراسری سرودها و نغمه‌های قرآنی، جشنواره خوشنویسی آیت‌الله نجومی ویژه طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزاری همایش ملی‌، هفت جلد کتاب در زمینه کرمانشاه‌شناسی، جشنواره منطقه‌ای مد و نمایشگاه لباس ایرانی و جشنواره کشوری عکس نماز و حجاب در این استان برگزار شوند.

این فعال عرصه فرهنگی در ادامه افزود: جشنواره تئاتر مرصاد، جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها، همایش تجلیل از مفاخر اهل‌سنت‌، همایش فرهنگی هنری شادی و نشاط از دیگر برنامه‌های فرهنگی سال جاری هستند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت ساگرد سفر مقام معظم رهبری به این استان و اجرای ویژه برنامه هایی در این باره خبر داد و گفت: برنامه های سالگرد رهبر انقلاب بیستم مهرماه در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام آفتابی با بیان این که نمایشگاه کشوری کتاب در آبان و آذرماه برپا می شود، به زمان برگزاری چهارمین جشنواره ملی موسیقی مقاومت و همایش بین‌المللی علمی پژوهشی امام رضا(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در مهرماه سال جاری به صورت باشکوهی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان سخنانش با اشاره به آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه، گفت: تأمین اعتبار احداث نگارخانه‌های متعدد، پیگیری و عملیات ساخت نگارخانه شهید آوینی، احداث چهار مجتمع فرهنگی هنری در استان، تکمیل ده باب کتابخانه روستایی و تجهیز کتابخانه امیرکبیر این استان از ثمرات سفر پرخیر برکت مقام معظم رهبری به کرمانشاه است./9465/پ202/س   
ارسال نظرات