۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۰۵۵
29 خرداد‌ماه؛

مراسم اختتامیه نخستین طرح تولیدات دیجیتال امام هادی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه نخستین طرح تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) با هدف به کارگـیری فناوری‌هـای جدید در ترویج و توسعه فرهنگ امام هادی(ع)، 29 خرداد مصادف با مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در محل تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
امام هادي


به گزارش خبرگزاری رسا، اختتامیه این طرح که با هدف اشاعه و ترویج سیره و فرهنگ منور امام هادی (ع)، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(علیهم‌السلام) به‌ویژه امام هادی(ع)، تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر دیجیتال در زمینه سیره امام هادی (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار برگزار شد، دو‌شنبه، 29 خرداد برگزار می‌شود.

از جمله برنامه های این مراسم، رونمایی از نرم افزار و کتاب آثار، اعلام نفرات برگزیده، قرعه کشی از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی، پخش کلیپ و ... خواهد بود.

گفتنی است شرکت کلیه وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی در این مراسم آزاد است.

یادآور می شود، مراسم اختتامیه نخستین طرح ملی تولیدات دیجیتال امام هادی(ع) از ساعت 13:15 تا 14:30 برای اقامه نماز و صرف نهار و از 14:30 الی 16:30 برای برنامه اختتامیه در سالن آمفی تئاتر تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار میگردد./919/د102/ن

ارسال نظرات