۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۰۵۴۳
امام جمعه خرمشهر:

رونق اشتغال ناهنجاری‎های اخلاقی و اجتماعی را کاهش می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرمشهر با اشاره به وجود معضل بیکاری در سطح منطقه گفت: متأسفانه امروز شاهد بیکاری تعداد بسیاری از جوانان هستیم و همین موضوع می‌تواند زمینه‌ساز بروز تخلف و فساد باشد که باید با اتخاذ رویکردهایی مناسب جلوی این معظل را گرفت.
حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي، امام جمعه خرمشهر


حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به انتظارات مردم از نمایدگان اعزامی به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم انتظار دارند که نمایندگان مجلس به مفاد نمایندگی خود وفادار بمانند و از آن تخطی نکنند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: شهرستان خرمشهر سال‌های سال درگیر مقاومت و پایداری در برابر دشمن بعثی و متحدانش بود و امروز هم در فقر اشتغال و عمران بسر می‌برد، که باید مسؤولان و نمایندگان خرمشهر در مجلس برای حل مشکلات آن تلاش جدی و شبانه روزه کنند.

وی در ادامه افزود: مردم این شهرستان سختی و مصیبت‌های بسیاری دیده و امروز باید حداقل امکانات برایشان فراهم باشد تا اندکی از مشکلات و رنج و سختی های متحمل شده آنها را برطرف کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به وجود معضل بیکاری در سطح شهرستان گفت: متأسفانه امروز در شهرستان شاهد بیکاری تعداد بسیاری از جوانان هستیم و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز بروز تخلف و فساد باشد که باید با اتخاذ رویکردهایی مناسب جلوی این معظل را گرفت.

امام جمعه خرمشهر با بیان این‎که عمل به شعار سال 91 نباید پشت گوش انداخته شود، تأکید کرد: مسؤولان باید در این خصوص چاره‌اندیشی جدی کنند؛ چرا که امسال با نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مردم منتظر تحولی جدید در خصوص اشتغال و کارآفرینی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خرمشهر با اشاره به معضل گرانی در کشور بیان داشت: مجلس نهم کارآمدی خود را در دو معضل بزرگ گرانی و بیکاری باید نشان دهد.

حجت الاسلام موسوی در پایان سخنان خود با بیان این که زمینه و بسترهای اجتماعی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و حتی کشاورزی در این شهرستان فراهم است، اظهار داشت: مسؤولان و مقامات دولتی باید با دیدی بازتر به رونق اقتصادی منطقه نگاه کرده و روز به روز به شکوفایی اقتصادی منطقه کمک کنند./9465/ت303/ب

ارسال نظرات