۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۴۱۴
امام جمعه مرند:

ملت بر ایران اسلامی هسته‎ای تاکید دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که ملت ایران هم بر ایران هسته‌ای و هم بر ایران اسلامی تاکید دارد، گفت: ملت ایران عزت و اقتدار خود را مرهون احکام الهی و مترقی اسلامی می داند.
حجت لاسلام علي نعمت‌‌زاده، امام جمعه مرند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند، امروز در جمع طلاب حوزه علمیه حصرت صاحب الزمان(عج) این شهر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این دیدار پرشور و با عظمت، تجدید میثاق دوباره ملت ایران با آرمان های امام، شهدا و ولایت فقیه بود.

وی با بیان این‌که توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی منشور عمل مسؤولان نظام بوده است، خاطرنشان کرد: ولی فقیه در سخنان خود بر الگوپذیری مسؤولان نظام از سیره و زندگی ساده امام راحل تاکید داشتند و راه امام را به‌عنوان یک الگوی اسلامی برای آیندگان سرمشق قرار دادند.

امام جمعه مرند ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشته‌اند؛ ملت ایران همواره به آرمان امام راحل و راه آن بت‌شکن تاریخ وفادار هستند، چراکه راه عزت و پیشرفت اسلامی را در پیروی کردن از آرمان‌های مقدس آن عزیز سفر کرده تجربه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده با تاکید بر این‌که وجود بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلی دوران ولایت امام راحل است، تصریح کرد: مواضع و فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری همان مواضع و راهی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی 23 سال قبل بنا نهادند.

وی با تاکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه تصریح کرد: مهم ترین مشکل امروز ملت‌های انقلابی منطقه عدم بهره‌مندی از رهبری واحد و آگاه است، از این رو بایستی با تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را همچون سه دهه گذشته نقش بر آب کنیم.

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان اسلام در تلاش برای جلوگیری از دستیابی ایران اسلامی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، اظهار داشت: حرف‌هایی که استکبار جهانی و دشمنان درباره انرژی هسته‌ای می‌زنند به‌خصوص قبل از برگزاری نشست‌های مختلف با ایران دروغ است، چراکه هدف اصلی آنان مخالفت بر اسلامی بودن کشورمان است.

حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که ملت ایران هم بر ایران هسته‌ای و هم بر ایران اسلامی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: ملت ایران عزت و اقتدار خود را مرهون احکام الهی و مترقی اسلامی می داند و به هیچ عنوان حاضر نیست عزتی را که در سایه عمل به احکام دینی به دست آورده، به تاراج بگذارد.

وی با بیان این‌که دانشمندان جوان ایرانی فناوری هسته‌ای را در سایه عمل به احکام الهی اسلام دست یافته‌اند، گفت: دشمنان با تهدید و تحریم درصدد تضعیف نظام بوده و هستند از این رو نه تنها نباید لحظه‌ای از دشمن غفلت شویم، بلکه باید با اتکا به نیروی خداوند متعال و پیروی از رهبری در پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشاتر باشیم./935/پ202/ب

ارسال نظرات