۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۰۳۴۸
امام جمعه گرگان:

تقویت تولید ملی زمینه‎ساز ارتقای جایگاه بین‎المللی کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی تقویت تولید ملی را زمینه ساز ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: تولید می تواند کشور را از گزند دشمنان و توطئه های آنان مصون بدارد.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه‎های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان در خطبه های این هفته نماز سیاسی عبادی شهر گرگان به رسالت مهم نمایندگان مجلس در قبال ملت اشاره کرد و گفت: مردم بر مبنای اعتماد به کاندیداهای ورود به مجلس رأی دادند و امروز هر نماینده وظیفه دارد تنها در مسیر منافع انقلاب و ملت ایران گام بردارد.

وی افزود: نمایندگان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید مشکل بیکاری و تورم را حل و از تولید ملی و سرمایه داخلی حمایت کنند زیرا تولید رقابتی می تواند مشکلات اقتصادی کشور را رفع و استقلال سیاسی کشور را هم تضمین کند.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، تقویت تولید ملی را زمینه ساز ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: تولید می تواند کشور را از گزند دشمنان و توطئه های آنان مصون بدارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در آیین گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ادامه داد: همان‎گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ویژگی بارز امام راحل، عزت‌مندی وی بود و هیچگاه در برابر دشمنان اسلام سرتسلیم فرود نیاورد.
 
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب با علم به این‌که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست، اما از آنجایی که مخالف پیشرفت این ملت هستند در برابر موفقیت های ملت ایران مانع تراشی می کنند.
 
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: سیاستی را که اکنون آمریکا در نقاط مختلف جهان پیگیری می کند همان سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن انگلیس است و در همین راستا درگیری های فرقه ای و قومی را در اقصی نقاط جهان راه اندازی می کنند.
 
وی تاکید کرد: ملت ایران از تاریخ گذشته خود درس عبرت گرفته است و از موانعی که دشمنان در راه پیشرفت آنها ایجاد می کنند، با توکل به حق تعالی و تأسی از آرمان های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری عبور می کنند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حوادث سوریه گفت: آگاهان سیاسی معتقدند که دولت سوریه به صلح و آرامش در این کشور پایبند است، چراکه می داند صلح در سوریه به نفع دولت و ملت این کشور است.

آیت الله نورمفیدی افزود: گروه های شورشی با محوریت غربی عربی به دنبال ایجاد آشوب و بحران در سوریه هستند تا طرح صلح کوفی عنان را به شکست بکشانند.

خطیب جمعه گرگان در خطبه اول این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه گرگان اذعان داشت: در خطبه 113 نهج البلاغه، امام علی (ع) حقیقت زندگی را برای ما می شکافد.
 
وی با اشاره به این که هیچ چیز بهتر از خوبی نیست جز ثواب آن و از بدی نیز چیز بدتری جز عقوبت آن وجود ندارد، یادآور شد: امروز فریاد ملت مصر بلند است زیرا معتقدند عقوبتی که برای حسنی مبارک در نظر گرفته شده است با اعمال وی برابر نیست و باید حکم شدید تری در نظر گرفت./950/پ202/س

 
ارسال نظرات