۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۹۰۵
نماینده ولی فقیه در گلستان:

عبور از ارزش‌ها به بهانه عقل‌گرایی پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با اشاره به این‌که هر انقلابی برای تداوم نیاز به شاخص دارد، گفت: امام راحل بهترین شاخص برای انقلاب اسلامی ایران و سایر انقلاب‌های جهان است.
نماينده ولي فقيه در گلستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان، با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گفت: برای خوشامد کسی نباید مواضع امام راحل دستخوش تغییرات شود، بلکه باید به صورت شفاف بیان شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان معنویت، عقلانیت و عدالت را ابعاد شخصیتی امام راحل بیان کرد و افزود: نباید به عنوان عقل‌گرائی از ارزش ها عبور کرد، نباید به بهانه عدالت خواهی، اخلاق را زیرپا گذاشت و به نام انقلابی‌گری نباید وفاداران به انقلاب را حذف کرد.

به گفته وی هر انقلابی برای تداوم نیاز به شاخص دارد و امام راحل بهترین شاخص برای انقلاب اسلامی ایران و سایر انقلاب های جهان است.

خطیب جمعه گرگان برخی از اصول فکری و مبانی اعتقادی حضرت امام(ره) را بندگی حق تعالی، ارزش دادن به مردم، استکبار ستیزی و حمایت از مسلمانان برشمرد.
 
وی با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام از سوی مجلس خبرگان رهبری پس از ارتحال امام راحل یادآور شد: بعد از 23 سال از ارتحال امام راحل با وجود موانع بیشمار، کشتی انقلاب به سلامت به مسیر خود ادامه داده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا مطرح شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، 15 خرداد را روز ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: این روز یک روز بیادماندنی در اذهان مردم است که باعث شد تا با الگو گرفتن از قیام 15 خرداد، این نظام و انقلاب تداوم داشته باشد.
 
آیت‌الله نورمفیدی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت جواد الائمه (ع) و وفات حضرت زینب (س)، آن بزرگواران را الگوئی برای جامعه اسلامی معرفی کرد.

خطیب جمعه گرگان در خطبه اول با گرامی داشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) گفت: آن امام چنان شخصیتی داشت که همه انسان‌ها با مرام و مسلک خود در برابر شخصیت والای آن حضرت سر تعظیم فرود می آورند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: بهترین معرف حضرت علی (ع) کتاب نهج البلاغه است، اما متاسفانه ارتباط ما مسلمانان با نهج البلاغه کم است./950/پ202/ج

ارسال نظرات