۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۴۶۵

حضور تبلیغی روحانیان در برنامه های فرهنگی شهرستان سیدان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان سیدان استان فارس به تشریح برنامه های فرهنگی سال گذشته و برنامه های پیش روی این شهرستان پرداخت.
اعزام مبلغ


حجت الاسلام والمسلمین عباسی امام جمعه شهرستان سیدان استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های فرهنگی سال گذشته و برنامه های پیش روی این شهرستان پرداخت.

وی اظهار داشت: راه اندازی موسسه قرآنی در سطوح مختلف در رشته های حفظ، روخوانی، تربیت مربی قرآن و اخلاق و احکام، تشکیل شورای فرهنگ عمومی و بررسی مسائل فرهنگی و ارائه راهکار های لازم، تعیین نماینده ستاد نماز جمعه در بین دانش آموزان،

فرهنگیان و روستائیان شهرستان و حضور در بین آنها در مناسبت های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در این شهرستان است.

امام جمعه سیدان در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری همایش سادات در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی فاطمیه، عاشورا و نمایشگاه کتاب و برگزاری جلسات با روحانیون درباره مشکلات فرهنگی و هم اندیشی درباره حل این مشکلات از دیگر فعالیت های صورت گرفته فرهنگی در سطح شهرستان سیدان است.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با شورا های اسلامی و دهیاری ها و اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی درباره اعزام روحانی و مبلغ به صورت مستمر یا مقطعی در این شهر صورت گرفته و با هماهنگی این ارگان ها روند اعزام مبلغ صورت می گیرد.

حجت الاسلام عباسی پیگیری برنامه های یادشده، راه اندازی دبیرستان معارف دخترانه، برگزاری سلسله جلسات پرسش و پاسخ در خصوص فرقه های ضاله، تقویت و راه اندازی کانون های فرهنگی و مذهبی و گسترش خانه عالم در روستاهای شهرستان را از برنامه های پیش روی شهر سیدان در سال جاری دانست. /929/پ202/س

ارسال نظرات