۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۸۲۱۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

توسعه صنعت نفت ملی مرهون متخصصان داخلی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: امیدوارم همان‌گونه که فرزندان ایران اسلامی انرژی هسته‌ای را راه‌اندازی کرده‌ و توانسته‌اند ما را در دنیا سربلند کنند، شاهد توسعه صنعت نفت در کشور و دنیا باشیم.
آيت الله موسوي جزايري در مراسم اجرايي کمربند سبز کلانشهر اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دومین گردهمایی متخصصان جوان صنعت نفت که روز گذشته در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شرکت نفت در اهواز برگزار شد، تصریح کرد: زمانی که از گفته‌های دین فاصله گرفتیم استعمار بر ما مسلط شد و در این زمان با گرفتن اعتماد به نفس و خودگرایی از این ملت، دچار عقب ماندگی شدیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت:‌ استعمار این باور را که مرز شرقی نسبت به مرز غربی عقب مانده‌تر است در ما ایجاد کرد تا این ملت تا ابد از سفره‌خانه غربی‌‌ها استفاده کند‌؛ چرا که ملت‌هایی همچون ایران، هند و چین آن‌قدر بر این باور معتقد بودند که با ما همچون غرب کسانی نظیر انیشتین و یا نیوتن نداریم پس باید از آن‌ها کمک بگیریم.

آیت الله موسوی جزایری به تسلط استعمار در طول تاریخ بر ملت ایران اشاره کرد و گفت: به صورت علنی به ما می‌گویند که شما نیازی به انرژی هسته‌ای ندارید، زیرا دوست ندارند ما به این مرحله برسیم.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر این که در آینده نه چندان دور شاهد توسعه هرچه بیشتر صنعت نفت در ایران هستیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم همان‌گونه که فرزندان ایران اسلامی انرژی هسته‌ای را راه‌اندازی کرده‌ و توانسته‌اند ما را در دنیا سربلند کنند، شاهد توسعه صنعت نفت در کشور و دنیا باشیم.

امام جمعه اهواز بیان داشت: خدا را شکر که امروز اعتماد به نفس پیدا کرده‌ایم و نعمت امید در کشور زنده شده است.

وی اظهار داشت: ما باید با فکر و تدبیر صحیح، دست در دست هم داده و مشکلات خود را حل کنیم چرا که جنگ آن روز علیه ما نظامی بوده اما امروز در یک جنگ بسیار خطرناک به سر می‌بریم و راه‌حل آن یک ابتکار عمل خوب است.

نماینده مردم در خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود، با تأکید بر این ‌که باید زیر پرچم‌ امام عصر(عج) دین خود را به امام و شهیدان ادا کنیم، اذعان داشت: هر چند که راه سختی است و کوله بار سنگینی بر دوش داریم؛ اما با عزمی آهنین می‌توانیم خود را به قله برسانیم./9458/پ203/س

ارسال نظرات