۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۶۲۰
امام جمعه اردیبل:

مردم حماسه12 اسفند را تکرار و تکمیل می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم،‌ حماسه12 اسفند را تکمیل می‌کنند، گفت: انتخابات نمونه کاملی از مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در سرنوشت خود است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل پس از شرکت در انتخابات مرحله دوم انتخابات در استان، اظهار داشت: اهمیت حضور در دور دوم انتخابات کمتر از مرحله اول نیست، امروز ملت می‌آیند تا کار نیمه تمام خود را به پایان برسانند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور و آگاهانه آحاد جامعه در دور دوم انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول سی و سه سال گذشته ثابت کرده‌اند که با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی پشتیبان نظام و اسلام هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چگونگی حضور و نتیجه انتخابات در مرحله دوم در مذاکرات آینده دیپلماسی کشور تاثیرگذار خواهد بود، افزود: دشمنان نظام اسلامی چشم به حضور مردم دوخته اند، مردم ایران قطعا حماسه 12 اسفند را بار دیگر تکرار خواهند کرد.

امام جمعه اردبیل حضور گسترده مردم در انتخابات را مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: انتخابات نمونه کاملی از مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در سرنوشت خود است، در هیچ کجای دنیا شاهد چنین نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود نیستیم.

وی با بیان اینکه مدعیان دموکراسی و حقوق بشر در غرب همواره به دنبال پایمال کردن اراده مردم هستند، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات و انتخاب اصلح موجب قدرتمندتر و موثرتر شدن مدیریت عالی کشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود حضور ملت پای صندوق های رای را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا و تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: نمایندگان منتخب بایستی مردم را ولی نعمت خود بدانند و در تبعیت از منویات ولایت شب و روز نشناسند./935/پ202/ج
ارسال نظرات