۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۱۲۷۲۱۴
آیت‌الله حسینی بوشهری:

دشمنان با تحریم و فشار سیاسی نمی توانند ملت ایران را دلسرد کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم پیروزی در مذاکرات هسته‌ای استانبول را بازتاب حضور پر شور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: با هر حرکت دشمن گام‌های مردم در حمایت از نظام محکم‌تر می‌شود.
آيت الله حسيني بوشهري آيت الله حسيني بوشهري
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نتایج موفق در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه1+5 در استانبول ترکیه، اظهار داشت: عقب نشینی دشمنان به دلیل ایستادگی مردم و حضور پر رنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی افزود: دشمنان ما متوجه اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف هستند و می دانند که نمی توانند با تحریم‌ها و فشارهای سیاسی مردم را دلسرد کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مردم ما با هر حرکت دشمن گام‌های محکم‌تری در حمایت از نظام برداشته‌اند گفت: این مقاومت‌ها در بعضی مواقع دشمنان را عصبانی می کند و گاهی هم موجب یاس و نا امیدی آنها می شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمنان دست از توطئه علیه ما بر نخواهند داشت، تصریح کرد: هرچقدر حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بیشتر باشد آنها را عقب‌تر می‌راند و ثبات نظام را تقویت می کند.

وی مردم را به شرکت در دور دوم انتخابات مجلس توصیه کرد و گفت: حقیقتا هنوز انتخابات به پایان نرسیده است و حدود 65 نفر از نمایندگان حوزه های مختلف از جمله تهران به مجلس راه پیدا نکرده اند و مردم بایستی با حضور در پای صندوق‌های رای در حوزه‌های انتخابیه مذکور مجلسی قوی تشکیل دهند.

عضو شورای عالی حوزه اهمیت شرکت در این دوره انتخابات مجلس را کمتر از دور نخست ندانست و افزود: از تمام مردم می خواهیم با همان شور و شعور و پر تعداد در حوزه‌های انتخابیه باقیمانده حاضر شده و دست رد به سینه دشمنان نظام بزنند./928/ت302/ج
ارسال نظرات