۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۲۷۰۷۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

هدف اصلی حمله دشمن به ولایت فقیه، نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر پاسداری از حریم ولایت و تبعیت محض از رهبری نظام را رسالت همگان در عصر غیبت حضرت ولیعصر(عج) دانست.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در افتتاحیه طرح صالحین بسیج کارمندی واحد اهر اظهار داشت: بسیج نیروی مردمی، مخلص و تابع ولایت است که حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی را افتخاری برای خود می داند.

وی با بیان اینکه بسیح همواره با حضور خود توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کرده است، خاطر نشان کرد: در حقیقت پاسداری از حریم ولایت و تبعیت محض از رهبری نظام اسلامی رسالت همگان در عصر غیبت حضرت ولیعصر(عج) است.

امام جمعه اهر با تاکید بر اینکه بصیرت و دشمن‌شناسی شاخصه‌ مهم بسیجیان در مسیر ولایت مداری است، افزود: تا زمانی که بسیج با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت در صحنه‌های انقلاب حضور دارد دشمن نخواهد توانست اهداف پلید خود را در ایران اسلامی پیاده کند.

حجت الاسلام حاجی زاده خواستار ورود بسیجیان به عرصه های فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی شد و گفت: باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گام‌های عملی برداریم و دراین راستا اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی نقش اساسی در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی دارند.

وی حوزه و دانشگاه را دو مرکز مهم تولید فکر و اندیشه برای مقابله با توطئه های مختلف دشمنان نظام اسلامی در جنگ نرم دانست و افزود: امروز وظیفه ما پاسداری از اهداف والای شهدا و امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه جدایی از ولایت محکوم به فناست، گفت: فاصله گرفتن از ولایت فقیه موجب بروز بسیاری از مشکلات سیاسی و اجتماعی خواهد بود، افراط و تفریط در مسیر ولایت خطاست.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه لبه تیز حملات دشمنان به سمت ولایت فقیه است، ادامه داد: دشمنان در این زمینه به این نتیجه رسیده اند که برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی و ملت بیدار ایران باید خط ولایت را بشکنند./935/پ202/ع

ارسال نظرات