۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۲۶۹۲۱

بدرقه پیکر شهدای گمنام با حضور مردم شهرستان خوی

خبرگزاری رسا ـ با حضور مسؤولان و آحاد مردم شهید پرور شهرستان خوی مراسم استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.
مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي مراسم استقبال و تشييع  شهداي گمنام در خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، ظهر امروز مراسم استقبال از پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در فرودگاه خوی برگزار شد.

پیکر مطهر شهداء پس از استقبال رسمی در فرودگاه برای اقامه نماز به دانشگاه آزاد اسلامی خوی انتقال یافت که استقبال گرم و حلقه های اشک اساتید و دانشجویان دانشگاه در حالی که لباس عزای دخت پاک نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا(س) را به تن داشتند، وصف ناپذیر بود.

حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه و رییس حوزه های علمیه خوی در مسجد بقیة الله (عج) دانشگاه آزاد خوی پس از اقامه نماز جماعت در میان خیل مشتاقان و ارادتمندان به فرهنگ حماسه و مکتب شهادت به خصوص جوانان اظهار داشت: مردم دارالمؤمنین و ولایت مدار شهرستان خوی،‌ همواره به وجود مرقد منور شهدای مکتب اسلام و انقلاب به خصوص قبور مطهر شهدای گمنام، مباهات کرده و این دو دُرّ نورانی را همچون گنجینه‌ای نفیس در قلب خویش به یادگار خواهند داشت.

وی به همه جوانان به خصوص دانشجویان ایران اسلامی توصیه کرد که هدف و راه شهدا را درک کرده و همواره پشتیبان واقعی و مطیع امام شهیدان و مقام معظم رهبری مدظله باشند.

امام جمعه خوی تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ شهادت در میان آحاد مردم به خصوص جوانان را تنها راه فائق آمدن بر کاستی ها، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و غلبه بر حربه های دشمنان ارزیابی کرد.

پیکر مطهر شهدای گمنام بر فراز دست‌های ملت شهید پرور و با همراهی چشمان گریان مادران شهدا و سینه زنی پرشور جوانان از میدان ولی عصر(عج) به سمت حسینیه شیخ نوایی بدرقه شد.

گفتنی است، این شهدای گمنام یادگار عملیات «والفجر 8 » و منطقه عملیاتی «فاو » هستند که همزمان با 25 شهید دیگر در11 استان کشور به خاک سپرده می شوند./938/پ201/س
ارسال نظرات