۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۶۳۶۶

آرامش بهاری در جوار امامزادگان آذربایجان غربی مستند می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از تولید فیلم مستند آرامش بهاری در جوار امامزادگان آذربایجان غربی خبر داد.
فيلم
اسلام قدیری، مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی، امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: ساخت فیلم مستند تحویل سال در طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان با هدف معرفی امامزادگان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: این مستند 20 دقیقه ای شامل برنامه های و مراسمات ویژه این اداره کل در طرح آرامش بهاری از قبیل مراسم سال تحویل در امامزادگان، مراسم غبارروبی در اواخر سال 90، خیمه معرفت، نمایشگاه معرفی بقاع و موقوفات و دیگر اقدامات فرهنگی و هنری در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان را شامل می شود.

به گفته قدیری مستند آرامش بهاری پس از تهیه و تدوین از سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به استقبال گسترده مردم و زائران از برنامه های این طرح در بقاع متبرکه و حضور گسترده زائران در برنامه تحویل سال نو در امامزادگان افزود: به منظور آگاهی از نظرات مردم و سنجش میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از کیفیت خدمات بقاع متبرکه طرح نظرسنجی از مردم از طریق شماره پیامک 10000114 در امامزادگان مشمول طرح آرامش بهاری انجام گرفت.

وی تولید اخبار از استقبال مردم از زیارتگاه ها در طرح آرامش بهاری، توزیع بروشور معرفی بقاع متبرکه، نقشه و راهنمای زائران در میان مردم، نصب بنر و استند را از دیگر فعالیت های روابط عمومی در طرح آرامش بهاری اعلام کرد./936/پ202/س

ارسال نظرات