۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۷۹۳
امام جمعه موقت تبریز:

وابستگی شیوخ عرب به استکبار خیانتی بزرگ در حق جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده وابستگی شیوخ عرب منطقه به غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب را عامل اصلی لشکرکشی های دهه اخیر به خاورمیانه دانست.
حجت الاسلام علي حاجي زاده، امام جمعه موقت تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین اظهار داشت: رأی قاطع ملت به جمهوری اسلامی، در حقیقت تاکید بر برقراری نظام ولایی بوده است.

وی 12 فروردین را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: تک تک آرای ملت در نخستین روزهای سال 1358 خط بطلانی بر گروه های لیبرال و کمونیست داخلی و خارجی بود، که در نهایت مشارکت 99.8 درصدی مردم دنیا را مبهوت کرد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مردم «جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کم‌تر» را انتخاب کردند، گفت: ملت ولایت مدار ایران همچون سالهای پیش از انقلاب اسلامی با پیروزی از رهبری و مرجعیت دینی خود راه سعادت و تعالی را با مشارکت و آرای قاطع خود در رفراندوم 12 فروردین انتخاب کردند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اصل اول قانون اساسی اظهار داشت: به هیچ‌ وجه روا نیست عده‌ای جاهل و یا مغرض بحث از جمهوری ایرانی کنند، چنان که امام راحل تاکید داشتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، خواست مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام نورزی مقام معظم رهبری ادامه داد: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با همت و تلاش مسؤولان و البته همکاری و همدلی عموم آحاد جامعه محقق خواهد شد، نیاز امروز کشور تولید و حرکت جهادی در عرصه اقتصاد است.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه تحقق توصیه های مقام معظم رهبری تحریم های یک جانبه و مغرضانه دشمنان نظام اسلامی را خنثی خواهد کرد، افزود: اگر در جامعه نسبت به کار و تولید بی‌توجهی شود، نه تنها خودکفایی حاصل نمی شود، بلکه وابستگی‌ها در تمام زمینه‌ها به وجود خواهد آمد.

امام جمعه موقت تبریز در پایان با اشاره به تغییر مواضع ترکیه و اتحادیه عرب نسبت به جریانات اخیر کشور سوریه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت از کشور سوریه را به واسطه پشتیبانی آن از ملت مظلوم فلسطین و مواضع شجاعانه در برابر رژیم صهیونیستی دانسته اند.

وی با بیان این که موضع ایران همان رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب است، گفت: زمانیکه ایران در هفته‌های گذشته سخن از قطع نفت به روی اروپا زد، شاهد افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی بودیم، همین امر سبب شد استعمارگران از یاوه‌سرایی‌های خود پیشمان شده و عقب‌نشینی کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده وابستگی شیوخ عرب منطقه به غرب به ویژه آمریکا و اسرائیل غاصب را عامل اصلی لشکرکشی های دهه اخیر به خاورمیانه دانست و افزود: خیانتی که سران عرب به مردم و کشورهای حوزه خلیج فارس کرده اند، بالاتر از دشمنی های حکام ظالم و مستبد عالم است./935/پ201/س
ارسال نظرات