۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۵۷۴

نشست مدیران حوزه علمیه استان خوزستان با آیت الله مقتدایی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست مدیران حوزه های علمیه استان خوزستان با مدیر حوزه های علمیه کشور امروز در اهواز برگزار شد.
نشست مديران حوزه هاي علميه خوزستان با آيت الله مقتدايي آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست مدیران حوزه علمیه استان خوزستان با آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور، امروز در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی مدیر حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به رتبه اول استان خوزستان با بیش از 35 مدرسه علمیه جهت پذیرش طلاب در سال تحصیلی جدید گفت: ان شاء الله سال 91 شاهد ارتقای کیفی بیش از پیش حوزه های علمیه باشیم.

در ادامه این دیدار آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه کشور به اهمیت وظیفه مدیران مدارس علمیه در سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یک مدیر خوب می تواند تأثیر بسزایی در ارتقای روحیه معنوی طلاب ایفا کند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه هفتگل، با اشاره به پیشتازی حوزه های علمیه استان خوزستان در زمینه اجرای طرح های اثرگذار فرهنگی در کشور بر اهتمام و توجه بیشتر نسبت به مدارس علمیه سراسر استان تأکید کرد.

گفتنی است، این نشست با حضور بیش از 35 نفر از مدیران مدارس علمیه سراسر استان خوزستان امروز در اهواز برگزار شد./9464/پ202/س





ارسال نظرات