۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۰۵۶
راهیان نور(5) از ابتدای سال تحصیلی تاکنون؛

بیش از 700 هزار دانش آموز از مناطق جنگی خرمشهر بازدید کردند

خبرگزاری رسا - فرمانده انتظامی خرمشهر از بازدید بیش از 700 هزار دانش آموز از مناطق جنگی خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه امسال مناطق جنگی خوزستان با استقبال چشم گیری از زائران مواجه بوده که پیش‌بینی می شود امسال نیز 2 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی به سوی شهرستان خرمشهر و شلمچه رهسپار شوند.
راهيان نور مناطق عملياتي جنوب
حسین عزیزی، فرمانده انتظامی خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان با بیان این که بیش از 700 هزار دانش آموز از مناطق جنگی خرمشهر بازدید کردند، اظهار داشت: خوشبختانه امسال مناطق جنگی خوزستان با استقبال چشم گیری از زایران مواجه بوده، به طوری که بیش از 700 هزار دانش آموز از این مناطق دیدن کرده اند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده که امسال نیز 2 میلیون نفر از کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی به سوی شهرستان خرمشهر و شلمچه رهسپار می‌شوند.

فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: هر ساله امکانات و تدابیر خوبی در راستای خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی از سوی شهرداری و دیگر دستگاه انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود در سال جدید بیش از 500 هزار نفر مهمان نوروزی نیز به جمعیت کاروان‌های راهیان‌ نور اضافه خواهد شد.

عزیزی گفت: با توجه به پذیرش این افراد باید بتوان تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های موجود در شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خرمشهر سال‌های سال درگیر جنگ با دشمن بعثی و متحدانش بوده و همواره مقاومت و پایمردی فراوانی از خود به یادگار گذاشته است.

فرمانده انتظامی خرمشهر اظهار داشت: این منطقه هر ساله میزبان تعداد زیاد از کاروان‌های راهیان نور از اقصی نقاط کشورمان است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: مناطق جنگی این شهرستان و همچنین مرز شلمچه با بازدید زوار زیادی مواجه بوده و همین امر حساسیت ایجاد امنیت در منطقه را برای زوار و مسافران نوروزی بیشتر می‌کند.

عزیزی در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان در راستای ایجاد محیطی امن و مرفه برای حضور مسافران نوروزی در منطقه تلاش کنند./9465/پ203/س
ارسال نظرات