۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۲۴۹۱۹
آیت الله موسوی جزایری:

حضور مردم در انتخابات دشمن را خوار و ذلیل کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات دشمن را خوار و ذلیل کرد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوستان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم به ویژه مردم ولایتمدار استان خوزستان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
 
شما مردم شریف و عزیز خوزستان در این انتخابات حماسه ای بزرگ و جاودانه آفریدید که در ضمن آن اولاً بصیرت، آگاهی شجاعت غیرت ملی و ولایتمداری خود را به اوج رساندهع و ثانیاً دشمن قسم خورده ملت را خوار و ذلیل گردانیدید.

در نمی دانم به چه زبانی از شما تجلیل و تمجید کنم، شور و شوقی که شما مردم غیور پای صندوق های رأی از خود نشان دادید دنیا را به اعجاب درآورد و حتی دشمن را منفعل نمود.

درود خدا بر فرد فرد شما زن و مرد شهری و روستایی، عشایر غیور عرب رو لر و بختیاری اقشار محترم دانشگاهی فر هنگی اداری بازاری بسیجیان دلاور و جان بر کف

حضور بزرگ شما تداوم نظام و انقلاب اسلامی را تضمین کرد.آفرین برشما درود خدا بر شما این جانب ضمن تقدیر و تشکر دعای خیر خود را نثار فرد فرد شما می نمایم. طول عمر، عزت و سربلندی ملت شریف ایران به ویژه شما هم استانی های عزیز را از خداوند باری تعالی مسألت دارم./9464/د102/ص
ارسال نظرات