۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۷۷۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

حماسه ملت ایران همه معادلات سیاسی را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سی سال گذشته همیشه با حضورشان در صحنه های مختلف همه معادلات و محسبات استکبار را بر هم زدند، گفت: این بار نیز این ملت با لبیک به ندای ولی فقیه با حضوری همه جانبه همه توطئه های چند ماهه نظام سلطه را خنثی کردند.
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در خصوص حضور پرشور مردم در 12 اسفند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت گفت: مردم همیشه در طول انقلاب اسلامی به ندای رهبری لبیک گفته و به وظیفه دینی، شرعی و سیاسی خود عمل می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سی سال گذشته همیشه با حضورشان در صحنه های مختلف همه معادلات و محاسبات استکبار را بر هم زدند، خاطرنشان کرد: این بار نیز این ملت با لبیک به ندای ولی فقیه با حضوری همه جانبه همه توطئه های چند ماهه نظام سلطه را خنثی کردند و شگفتی آفرین شدند.

حجت الاسلام گلمیرزادهوی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات موجب شادی دوستداران نظام جمهوری اسلامی شد، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره نمایندگی مجلس موجب نا امیدی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب شد.

وی، حضور پرشور مردم در انتخابات نهم مجلس را بیعت دوباره با رهبری و نظام دانست و افزود: مردم با حضور خود ثابت کردند که تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده و استوارتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام گلمیرزاده، با اشاره به این که مسؤولان و نمایندگان در مقابل این همه عنایت مردم باید به درستی مسؤولیت خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: نمایندگان باید برای مردم خدمت کنند تا کشور را به سمت شکوفایی پیش ببرند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با بیان این که تهدیدهای دشمنان همیشه برای مملکت ما خیر بوده است، تاکید کرد: جوانان ما در بحث انرژی هسته ای و دیگر پیشرفت ها ثابت کردند که در مقابل تهدیدهای دشمنان مقاومت می کنند./950/ت302/س

ارسال نظرات