۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۳۲۶
کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان:

12 اسفند اوج وحدت ملت ایران در دفاع از انقلاب و اندیشه های امام است

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان، 12 اسفند را اوج وحدت ملی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب، اندیشه های امام راحل و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری دانست.
نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سید علی طاهری، کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در گرگان شب گذشته در همایش بزرگ ایثارگران که در مسجدالرضا (ع) آذربایجانی‎های مرکز استان برگزار شد، گفت: مجلس خود به خود قوی یا ضعیف نمی‎شود بلکه ضعف و قوت مجلس ناشی از انتخاب مردم است.

وی
 اظهار داشت: نتیجه انتخاب درست و آگاهانه مردم در انتخابات سبب خواهد شد تا مجلسی مقتدر، کارآمد، توانمند، نترس و دلسوز رقم بخورد.

حجت الاسلام طاهری با مهم ارزیابی کردن برگزاری انتخابات در 12 اسفند، خاطرنشان کرد: به لحاظ اوضاعی که در جهان به ویژه جهان اسلام به وجود آمده و این انتخابات نخستین انتخاباتی است که بعد از بیداری اسلامی برگزار می‎کنیم و نگاه دنیا امروز به تحولات داخلی کشور ما معطوف شده نتیجه آن می‎تواند در معادلات جهانی اثرگذار است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس هشتم با بیان این که دشمنان این مرز و بوم نیز حساسیت فوق‎العاده‎ای در تحولات داخلی ایران دارند و برای انتخابات آتی ایران برنامه‎ریزی‎های گسترده‎ای کردند تا این انتخابات را به نوعی تحریم کنند، مردم را نسبت به نظام دلسرد کرده تا حضور آنها پای صندوق‎های رای کمرنگ شود، ادامه داد: به همین خاطر تکلیف همه ما این است تا برای حضور مردم در انتخابات تبلیغ کنیم تا حضور مردم گسترده باشد.

وی با اشاره به این که تنوع انتخاب برای مردم و حضور حداکثری پای صندوق‎های رای ایجاد شده که موجب خشنودی مظلومان عالم و رهبر فرزانه انقلاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این حضور عصبانیت دشمن را رقم زده و به تعبیر قرآن نیز از این عصبانیت بمیرند و نابود شوند.

حجت الاسلام طاهری، 12 اسفند را اوج وحدت ملی مردم ولایت مدار ایران اسلامی در دفاع از انقلاب، اندیشه های امام راحل و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت دانست و تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره ثابت کردند که هیچ گاه نخواهند گذاشت توطئه گران به اهداف شوم خود در کشور دست یابند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان با بیان این که دشمنان به این دوره انتخابات بسیار چشم دوخته اند، ادامه داد: آنها ماه ها است که با برنامه ریزی و سرمایه گذاری های گسترده ای در تلاش هستند مردم را نسبت به انتخابات نهم دلسرد کنند و از حضور آنها بکاهند.

حجت الاسلام طاهری با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی در صف اول مقابله با استکبار جهانی قرار دارند، خاطرنشان کرد: ولایت مداری و دفاع از آرمان های انقلاب یکی از اصول مهم و غیر قابل تغییر ملت ایران است که به همه دنیا نیز ثابت شده است./950/پ202/س

ارسال نظرات