۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۴۰۱۸
با حضور رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس؛

جامع ترین نرم‌افزار علوم اسلامی کشور رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ جامع ترین نرم افزارعلوم اسلامی کشور در نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی و رسانه دیجیتال مشهد رونمایی شد.
نرم افزار


به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، جامع‌ترین نرم افزارموسسه تحقیقات کامپیوتری نور در نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی و رسانه دیجیتال در جمع طلاب و پژوهشگران علوم دینی با حضور رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و برخی شخصیت های حوزوی رونمایی شد.

این نرم افزار که جدیدترین محصول مرکزتحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و در عین حال جامع ترین نرم افزار علوم اسلامی است، باویژگی منحصر به فرد وقابلیت های متنوع و پیشرفته نرم افزاری درغرفه این موسسه در نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی ورسانه دیجیتال رو نمایی ودر معرض دید عموم قرارگرفت.

درادامه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی دربازدید از نخستین نمایشگاه فرهنگ دینی و رسانه دیجبیتال، در گفتگو با خبرنگار شبکه اجتهاد به ارزیابی این نمایشگاه پرداخت وگفت: نمایشگاه از چند جهت حائز اهمیت بود؛ نخست اینکه این نمایشگاه به لحاظ عرضه جدیدترین نسخه های نرم افزاری مرتبط با علوم اسلامی و توجه به نیازهای مخاطبین خاص، خود امری نو و جالب بود.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: ازدیگر ویژگی هایی که مورد توجه بود چینش مناسب و موضوعی بودن محصولات و ارائه برنامه ریزی شده آنها است که با توجه به تنوع محصولات در رده های سنی مختلف و پوشش مخاطبین طلاب و خانواده های ایشان، نشان از درایت مسئولان برگزار کننده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی با بیان اینکه این نمایشگاه فراتر از حد انتظار کیفی و کمی ظاهر شد، تاکید کرد: برای اثر بخشی مستمر و پرهیز ازفعالیت های مقطعی، لازم است نمایشگاه‌های دائمی و حداقل نیمه دائمی داشته باشیم تا ارتباط جامعه حوزوی را با نرم افزار های بروز و مورد نیاز، پیوسته حفظ کنیم.

رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به لزوم توجه به نیاز مخاطبین گفت: باید در برگزاری نمایشگاه‌ها کمی پا را فراتر گذاشت و درحاشیه این نمایشگاه‌ها به نقد نرم‌افزارها پرداخته شود و تولید کنندگان با حضور در جمع بازدیدکنندگان به تبادل آراء بپردازند که از نتایج این امر این است که زمان تولید از این حالت آرام و کند سریعتر و به روزتر خواهد شد./930/د102/ع

ارسال نظرات