۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۰۱۵

همایش بصیرت و بسیجیان انقلابی در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت و بسیجیان انقلابی در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل برگزار شد.
بصيرت/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد، نامزد جبهه متحد و پایداری اصولگرایان استان اردبیل، روز گذشته در همایش بصیرت و بسیجیان انقلابی در اردبیل اظهار داشت: انتخابات مجلس اولین انتخابات پس از فتنه سال 88 است، از این رو دشمن با تمام توان در داخل و خارج به دنبال تکرار حوادث آن دوران است.

وی با بیان این که ناامن جلوه دادن فضای انتخاباتی، القای بی اعتمادی میان مردم و نظام، ترویج شایعات علیه نظام و رهبری و وارونه جلوه دادن شرایط کشور را از مهم‌ترین اهداف استکبار جهانی و رسانه های غربی برای ایجاد فضای یأس و مشارکت کمرنگ مردم پای صندوق‌های رأی برشمرد.

افضلی‌فرد با تاکید بر این که حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات 12 اسفند امسال خط بطلانی بر جریان‌های فتنه و انحرافی وابسته به قدرت های زر و زور غرب است، خاطرنشان کرد: انتخابات 12 اسفند فرصتی برای تکیه بر وحدت کلمه و حضور پرشور و انقلابی در جهت تعالی عزت، عظمت و صلابت ایران اسلامی است.

نامزد جبهه متحد و پایداری اصولگرایان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی های مجلس کارآمد و ولایت مدار اظهار داشت: مجلسی که حق‌گو و دشمن‌ستیز ‌باشد، هرگز مجال نمی‌دهد تا عده‌ای فرصت‌طلب از جایگاه مجلس سوء استفاده کرده و خون هزاران شهید انقلاب اسلامی را پایمال کنند.

وی با اشاره به این که آرمان بسیج با خون شهدا و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه گره خورده است، گفت: مجلسی که از آن بوی ایثار و شهادت و اندیشه پاک و ولایی شهدا و ایثارگران نیاید، حرکت و تصمیم‌گیری در آن مجلس مقبول مردم نیست.

افضلی‌فرد با تاکید بر این که مجلس کارآمد همواره در مسیر امام و شهدا حرکت می کند، افزود: به یقین چنین مجلسی می‌تواند اقتدار و صلابت نظام ما را نیز برای همیشه حفظ کند، از این رو جبهه متحد اصول گرایی فراتر از تفکر حزبی و گروهی با تکیه بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و سیره امام راحل در برابر هرگونه حرکت ضد دینی و ضد اسلامی می‌ایستد./935/پ202/س
ارسال نظرات