۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۴۸۱
امام جمعه گرگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای نظام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری مردم در این امتحان را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانست.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در سیزدهمین جلسه شورای اداری استان در گرگان با بیان این که همه مصالح کشور، باید فدای این مصلحت شود، گفت: امروز بالاترین گناه، خیانت به مصالح مملکت و انقلاب است.

وی تصریج گرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مسؤولان سعی کنند، سلامت برگزاری انتخابات را به ذهنیت جامع منتقل کنند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: انتخابات را باید به گونه ای برگزار کنیم که مردم همه به سلامت انتخابات، اعتقاد پیدا کنند که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نبوده است و اگر این ذهنیت به فرهنگ جامعه منتقل شود، هیچ کس نمی تواند، خدشه ای بر انتخابات وارد  کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسؤولان این نظام و انقلاب به خصوص عوامل برگزاری انتخابات، نباید کاری انجام دهند که به صلاح این نظام نباشد و باید درست عمل کنند و عملکرد آنان همراه با قانون باشد.

آیت الله نورمفیدی، با اشاره اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، وظیفه مردمی است و مردم نباید در حق این نظام و انقلاب کوتاهی کنند و حضور آنان در انتخابات، این نظام را بیمه می کند.

به گفته آیت الله نورمفیدی، انتخابات که مردم به عنوان متولی اصلی آن هستند، مسأله بسیار مهم و حساسی است و از نظر داخلی و خارجی، دارای جایگاه ویژه و خاصی است.

وی اظهار داشت: اهمیت داخلی این انتخابات به این دلیل است که به گفته امام راحل، مجلس در رأس امور است و از این منظر، مجلس جای بسیار حساسی است و همه ما مسؤول هستیم و کسی حق ندارد، خود را از زیر بار مسؤولیت خارج کند.

وی یادآور شد: اهمیت مجلس و مسؤولیت پذیری نمایندگان، دو مؤلفه ای است که انتخابات را حساس و مهم از منظر داخلی کرده و از منظر خارجی، با توجه به برنامه ریزی دشمن، همگان به این مسأله واقف هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: وقتی دشمن حضور حداکثری مردم در انتخابات را می بیند، بدون شک، در تصمیماتش علیه ما اثر می گذارد.

آیت الله نورمفیدی افزود: آنچه باعث حضور حداکثری در انتخابات می شود، این است که مسؤولان شرایط کنونی داخلی و خارجی و برنامه های دشمن را به مردم منتقل کنند، که آیا ما در شرایط نامطلوب و یا مطلوب قرار داریم و اگر کسی بگوید که صد درصد فضا نامناسب است، خیانت کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات