۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۲۷۷
امام جمعه الوار گرمسیری:

مردم آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوار گرمسیری تأکید کرد: مردم همانند سی وسه سال گذشته آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات نهمین دوره مجلس شواری اسلامی هستند.
حجت الاسلام محمد جواد حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، برگزاری انتخابات و واگذاری حق انتخاب به مردم را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حضور پرشور و گسترده ملت در تمامی صحنه ها مهر تأییدی از سوی آنها در راستای مقبولیت نظام از سوی آنها است.

وی به اهمیت شرکت در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت انبوه و حضور مردم در انتخابات پشتوانه مردمی برای نظام است و این حضور بار دیگر سبب شکست دشمن در جنگ رسانه ای علیه ایران خواهد شد.

امام جمعه الوار گرمسیری مردم سالاری دینی را از شاخصه های اصلی نظام ایران برشمرد و عنوان کرد و اظهار داشت: مردم همانند سی و سه سال گذشته آماده خلق حماسه ای دیگر در انتخابات نهمین دوره در از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را ناکامی دیگری برای دنیای استکبار دانست و عنوان کرد: تبلیغات گسترده دشمن جهت جلوگیری از حضور پرشور مردم در انتخابات ترس آنها را از این موضوع بازگو می کند.

حجت الاسلام حسینی منش در ادامه خاطر نشان کرد: مردم باید ولایت پذیری هر شخص را مهم ترین ملاک انتخاب خود قرار دهند تا همانند دوره گذشته شاهد مجلسی ولایی باشیم.

وی با اشاره به وظیفه نمایندگان مجلس ابراز داشت: نمایندگان مردم در خانه ملت باید توجه کنند که وعده دروغ به مردم ندهند تا بتوانند در صورت انتخاب به آن عمل کنند.

امام جمعه الوار گرمسیری با بیان این که انقلاب ایران در برهه کنونی به الگویی برای انقلاب های منطقه تبدیل شده است ابراز داشت: به جرأت می توان گفت که حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت موج بیداری اسلامی در منطقه و تزلزل در نظام استکباری در جهان خواهد شد./9464/ت302/ص
ارسال نظرات