۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۱۰۹

قدردانی جامعه روحانیت آذربایجان شرقی از حضور حماسی مردم در 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی، امروز با صدور پیامی که به امضای حجت الاسلام محمدی دبیر این تشکل رسیده است، ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: بار دیگر ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی با حضور میلیونی و تحسین برانگیز در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه ای جدید آفریده و برگی زرین از صفحات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.

در این پیام آمده است: ملت ایران علیرغم فعالیت ها و تبلیغت کذایی رسانه های غربی و ایادی مرموز و فریب خورده آمریکا و انگلیس با حضور غرورآفرین و شگفت آور خویش بار دیگر وفاداری و از جان گذشتگی خود را به اقبات رسانده و صلابت کامل و عزم آهنین خویش را به نمایش گذاشتند که همواره در راستای پاسداری از آرمان های والای اسلام و انقلاب و اهداف متعالی امام راحل عظیم الشان تا پای جان ایستاده اند.

در ادامه پیام جامعه روحانیت مبارز آذربایجان شرقی آمده است: مردم شریف و شهیدپرور آذربایجان نیز با روحیه شکست ناپذیر و دشمن ستیز خود همانگونه که از آغاز انقلاب اسلامی در فراز و نشیب های مختلف همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در راستای دفاع از تمامیت ارضی کشور و حراست ز اقتدار ملی حضور گسترده داشته اند، در راهیپمایی عظیم و میلیونی 22 بهمن لبیک گویان به ندای آزادی خواهی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای وفاداری به نظام و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی این استان با صدور پیامی از حضور حماسی و با شکوه مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن امسال قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: سپاس بیکران به درگاه حضرت ایزدمنان که یکبار دیگر قدرت لامتناهی اش به وسیله بندگان خالص جلوه گر شد و با حضور گرم و حماسی اهالی متدین آذربایجان به ویژه تبریز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و با اطاعت از ولی فقیه زمان اتحاد و یکپارچگی خود را در مقابل تهدیدها و تحریم های استکبار جهانی به خصوص شیطان بزرگ آمریکا نشان دادند.

در این پیام، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تداوم بخش راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و تلاش برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی خوانده شده و اضافه شده است: مردم مومن آذربایجان شرقی همگام با ملت رشید ایران اسلامی تا رسیدن به حق مسلم خود در صحنه حضور خواهند یافت.

در پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان به دلیل همین حضور خالصانه و خاضعانه از آحاد مردم استان قدردانی شده است./935/د101/س
ارسال نظرات