۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۰۹۹
آیت الله موسوی جزایری:

باید از کانون مبارزه علیه استکبار پاسداری کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: باید از انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است پاسداری کرد، زیرا ایران اسلامی در جهان امروزی به محور مبارزه علیه استکبار تبدیل شده است.
آيت الله موسوي جزايري در جمع جوانان خوزستاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در دیدار شماری از مردم بستان به بیداری اسلامی کشور های مختلف جهان اشاره کرد و اظهارداشت: به حول و قوه الهی این انقلاب ها به پیروزی قاطع برستمگران و حاکمان این کشور ها خواهد رسید.

وی در ادامه بیان داشت: در بدو انقلاب هیچ نیرویی، سلاحی و یا قدرتی در دست انقلابیون برای مقابله با سرکوب کنندگان انقلاب وجود نداشت، توکل بر خدا و اهل بیت(ع) تنها سلاح مبارزان بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: شاه با ارتش، ساواک، ژنرال ها و حمایت هایی که از دولت های غاصب داشت، ظلم های خود را انجام می داد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی همه ی آن قدرت ها و ظلم ها از بین رفته و هیچ اثری از آن ها باقی نمانده است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به وظیفه امروزی مردم نسبت به انقلاب، اظهارداشت: باید از انقلابی که با خون هزاران شهید آبیاری شده است پاسداری کرد، زیرا ایران اسلامی در جهان امروزی به عنوان محور مبارزه علیه استکبار تبدیل شده است.

زحمت تحریم ها برای خود آمریکا است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تحریم های اقتصادی تصریح کرد: تحریم ها هیچ خللی در پیشرفت های ایران به وجود نمی آورد بلکه ضرر و زحمت تحریم ها برای خود آمریکایی ها است .

وی به وضعیت تولیدات کشور و صادر کردن برخی محصولات به خارج از کشور به عنوان شاخصی مهم در اقتدار اشاره کرد و گفت: کدام کشور است که با وجود تحریم های مختلف بتواند اینچنین در عرصه های اقتصادی رشد و بالندگی داشته باشد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات