۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۰۱۰
استاندار آذربایجان شرقی:

نظام سلطه روز به روز پایگاه های خود را در منطقه از دست می دهد

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی گفت: نظام سلطه تمام دسیسه ها را علیه ایران به کار گرفته ولی نه تنها در این سال ها این حکومت اسلامی و مردمی سرنگون نشده بلکه هر روز بر قدرت آن افزوده شده و در مقابل روز به روز پایگاه های غرب در منطقه از بین رفته است.
بيگي   استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، احمد علیرضابیگی در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در تبریز، اظهار داشت: قدرت نظامی ایران به مراتب از سال 57 بیشتر شده و کافی است در سایه تسلیحاتی که داریم کوچکترین تعرض به خاک کشورمان صورت گیرد تا جواب آن را به شدیدترین شکل ممکن بدهیم.

وی افزود: حمله نظامی مگر بمب انداختن به چند نقطه استراتژیک جمهوری اسلامی است که نظام سلطه بتواند به راحتی درباره آن سخن براند، در شرایط کنونی نظام سلطه توان و قدرت حمله نظامی به ایران را ندارد که بخواهد از روی میز بودن گزینه حمله نظامی به ایران صحبت کند.

علیرضابیگی اضافه کرد: نظام سلطه تمام دسیسه ها را علیه ایران به کار گرفته ولی نه تنها در این سال ها این حکومت اسلامی و مردمی سرنگون نشده بلکه هر روز بر قدرت آن افزوده شده و در مقابل روز به روز پایگاه های غرب در منطقه از بین رفته است.

وی تصریح کرد: هرقدر زمان می گذرد شاهد صلابت ایران می شویم و این صلابت زمانی خود را بیشتر نمایان می کند که بر دستیابی به فناوری هسته ای پافشاری می کنیم، در حالی که نظام سلطه دستیابی کشورها به انرژی هسته ای را منع می کند.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: اکنون که ایران با وجود تمام محدودیت ها و تحریم ها به عضویت باشگاه هسته ای جهان درآمده سرتاپای نظام سلطه را سخره گرفته است، همچنین به کنترل درآوردن پهپاد آمریکایی و خارج کردن کنترل آن از دست پنتاگون نشانه پیشرفت ایران اسلامی در علوم پیشرفته می باشد.

وی ادامه داد: پس از تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم نفت ایران پس از 6 ماه، مجلس ایران سخن از عدم فروش فوری نفت به اروپا به میان آورد که این بحث در سرمای زمستان سران کشورهای اروپایی را به تلاطم انداخته است.

علیرضابیگی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: تلاش دولت بر استمرار جهاد اقتصادی است و در این راستا تلاش می کند تا وعده عدالت را محقق کند، بخشی از نظام توزیع ناعادلانه یارانه ها با اجرای گام اول هدفمندی یارانه ها از بین رفته و اجازه مدیریت هزینه ها به مردم داده شده و در آستانه اجرای گام دوم هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: محبوبیت دولت مورد حسد عده ای قرار گرفته و آن عده مانع از اجرای گام دوم وافزایش میزان یارانه های نقدی می شوند، دولت معتقد است یارانه ها باید به مردم داده شود تا خود مردم این پول را در هر زمینه ای که نیاز بود هزینه کند و در واقع هدفمندی یارانه ها نماد دولت برای تحقق عدالت است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخاب نامزده ها به میزان توانایی افراد در تحقق خواسته هایشان توجه ویژه ای داشته باشند، تمام مشکلاتی که در حوزه های مختلف در راه مردم وجود دارد ناشی از نقص قوانین است که وظیفه تدوین آن بر عهده قوه مقننه است./935/د102/س

ارسال نظرات