۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۹۴۹
استاد حوزه علمیه خوزستان:

بانوان نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بی بدیل دانست و گفت: نقش خواهران در پیروزی و استمرار انقلاب در بیش از سه دهه که از پیروزی انقلاب می گذرد نقش بی بدیلی بوده و سهم بزرگی از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و استمرار و مداومت انقلاب اسلامی به عهده خواهران بوده است.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول و استاد حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی بانوان دزفول، اظهار داشت: کمیسیون فرهنگی بانوان دزفول این ظرفیت را دارد تا زمینه های لازم را برای حضور مؤثر خواهران در عرصه های مختلف اجتماعی ایجاد کند.

امام جمعه دزفول به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نقش خواهران در پیروزی و استمرار انقلاب در بیش از سه دهه که از پیروزی انقلاب می گذرد نقش بی بدیلی بوده و سهم بزرگی از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و استمرار و مداومت انقلاب اسلامی به عهده خواهران بوده و در این برهه نیز است.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که خواهران باید در همه صحنه های اجتماعی حضوری فعال و گسترده داشته باشند، تصریح کرد: کمیسیون بانوان دزفول باید از همه ضرفیت های خود برای پیشبرد اهداف والای انقلبا استفاده کرده و دختران و زنان نظام اسلامی را به حضور در همه صحنه های اجتماعی نظام دعوت کنند.

وی با بیان این که دهه فجر امسال مقارن با یک ساله شدن بیداری اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، بیان داشت: چشم همه مردم آزادی خواه جهان به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دوخته شده است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به منزلت و ارزش پوشش زن در اجتماع بر اساس دین مبین اسلام تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی زنان با پیشرفت و تعالی زنان در جامعه ی اسلامی منافاتی ندارد و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ۲ شرط اصلی برای ورود زن به عرصه های اجتماعی این است که وظیفه ی اصلیش در خانه تحت شعاع قرار نگیرد و دیگری حجاب و رعایت حریم های محرم و نامحرمی مورد توجه قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: این مسأله بارها در تاریخ تکرار شده است که در کنار هر مرد موفق یک زن خوب و نمونه وجود داشته است و این گوهری است که خداوند در کنار مردان قرار داده است.

گفتنی است، در پایان این نشست چند نفر از اعضای کمیسیون خواهران به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند./9465/پ202/س
ارسال نظرات