۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۸۹۰
بخش پایانی/باهنر:

مجلس نهم اصولگراتر از مجالس گذشته خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی، پیش بینی کرد که مردم با حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلسی اصولگراتر از همیشه تشکیل خواهند داد و اجازه نخواهد داد که خواب فتنه گران و منحرفان تعبیر شود. ،
محمد رضا باهنر نماينده مجلس هشتم
به گزارش خبرنگار خبرگزار رسا، محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه شب در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع پیروان امام و رهبری قم در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار شد، با اشاره به تحولات داخلی کشور، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار حساس خواند.

وی با بیان اینکه این دوره افزون بر ویژگی دوره های گذشته، خاصیت های منحصر به فردی نیز دارد، ابراز داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات در کشور بعد از فتنه سال88 است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش بیگانگان و فتنه گران این است که انتخابات کمرنگ برگزار شود، القای دلسردی مردم از نظام را حربه دشمنان و فتنه گران دانست و افزود: هم آمریکا، هم اسرائیل و دیگر کشورهای استکباری و فتنه گران بر این طبل می کوبند.

نایب رییس مجلس با بیان اینکه من فکر می کنم و امیدوارم به کوری چشم دشمنان، استکبار و فتنه گران حماسه ای همچون نهم دی در پای صندوق های رای خلق شود، ویژگی دیگر انتخابات نهم مجلس را تبدیل شدن رقبا به منحرفان و فتنه گران دانست.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم مساله اصلی کشور فتنه است و باید مواظبت کنیم و اجازه ندهیم خواب آنها دوباره تعبیر شود، از این رو مردم باید با صلابت در صحنه حاضر شوند تا آنها خواب نبینند، اما از سویی دیگر از انحراف نیز نباید غافل شد چون انحراف پیچیدگی بیشتری دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله معروف رهبری مبنی بر اینکه من تا زنده ام اجازه نمی دهم مسیر انقلاب منحرف شود، ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی را هدف جریان انحرافی دانست و گفت: اینها اسلام ایرانی را می خواهند ترویج کنند و این دقیقا همان چیزی است که آمریکا و اسرائیل می خواهد.

برخی می خواستند جام زهر به رهبری تحمیل کنند

وی افزود: برخی از مسؤولان می خواستند به گونه ای در کشور جا بیندازند که با توجه به فشارهای آمریکا، ما باید با آنها بسازیم و می خواستند جام زهری را به رهبر معظم انقلاب تحمیل کنند، در جلسه ای که آقایان ستاد بحران خدمت رهبری رسیدند ایشان گفتند ما در موقعیت بدر و خیبریم نه در شرایط شعب ابی طالب.

باهنر گفت: اینها بدشان نمی آید به مجلس هم بیایند، اعتقادات دیگری هم دارند از جمله اینکه می خواهند به سمت عرفان بروند و به جای شریعت به سراغ طریقت بروند، آنها می گویند ولایت فقیه باید تک باشد بنابراین حوزه های علمیه و مراجع خوب نیست.

وی با تاکید براینکه حضرت آقا تبلور فقه و فقاهت است، اضافه کرد: بعد آرام آرام می گویند ما گاهی اوقات خدمت آقا امام زمان(عج) هم می رسیم و می خواهند بگویند ما با خود آقا مرتبطیم و چندان نیاز نداریم که با نایب ایشان در ارتباط باشیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: داستان انحراف اگر این گونه بیاید و جلو برود، در کشور کودتا و خونریزی نمی شود، اما بعد از چند سال یک حکومت اسلام آمریکایی تحویل مان می دهند، اینها به قدری نرم نرم جلو می روند که مشخص نباشد که چه اهدافی دارند.

وی با بیان اینکه ما در انتخابات آینده با فتنه، انحراف و برخی تندروی ها روبرو هستیم، گفت: ما اعتقاد داریم از رهبری نباید نه جلو و نه عقب افتاد، حضرت آقا به روحانیت چقدر احترام می گذارند، آیا ما به بهانه دفاع از آقا حق داریم به روحانیت توهین کنیم؟

باهنر افزود: مقام معظم رهبری بعد از سفر رسمی به قم، پنج بار به این شهر مقدس آمدند و به بیوت مراجع رفتند، اینها عزت انقلاب و اسلام است که رهبری را به اوج می برد. متاسفانه برخی تندروها فکر می کنند هرچه تندتر باشند بهتر است، به بهانه دفاع از رهبری به مراجع توهین و حمله می کنند.

این فعال سیاسی با مذموم دانستن این شیوه برخورد گفت: روش مطلوب پرهیز از افراط و تفریط است، کسی که از رهبری و امام جلو بیفتد و همچنین عقب بیفتد دچار انحراف می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم انتخاباتی با مشارکت گسترده و پرشور داشته باشیم، پیش بینی کرد که مجلسی ولایی، متخصص و تابع تدابیر رهبری تشکیل شود و خواب فتنه گران، آمریکایی ها، انگلیسی ها و منحرفان و فتنه گران تعبیر نمی شود.

نایب رییس مجلس هشتم با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ان شاءالله مجلس نهم اصولگراتر و مقتدرتر از مجالس قبلی تشکیل خواهد شد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات