۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۶۸۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

فتنه انگیزی دشمنان در انتخابات مجلس راه به جایی نمی برد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و ضرورت بصیرت در انتخاب افراد شایسته و اصلح گفت: فتنه انگیزی دشمنان در آستانه انتخابات راه به جایی نمی برد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در همایش یک هزار نفری بسیجیان شهرستان اهر، اظهار داشت: حضور پرشور و آگاهانه ملت در انتخابات مجلس و به دنبال آن راهیابی نامزدهایی ولایت مدار به سمت بهارستان، محملی برای ذلت دشمنان اسلام خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بصیرت و حضور پرشور مردم در انتخابات آینده گفت: معظم له اشاره داشتند که هر قدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای بالاتر باشد، اعتبار و ارزش ملت بالاتر می‌رود و امنیت و مصونیت کشور بیشتر و آینده ایران عزیز تأمین و تضمین می‌شود.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: رهبر انقلاب تشکیل مجلس صالح، قوی و سالم را در آینده کشور و عملکرد دستگاه‌ها از جمله دولت و قوه‌قضائیه، کاملا موثر خواندند و تاکید داشتند که چنین مجلسی را فقط حضور پرشور مردم، شکل خواهد داد.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه های مختلف رسانه ای غرب در آستانه انتخابات مجلس تصریح کرد: بزرگنمایی از ضعف های موجود در داخل و القای بی‌مبنای وجود بحران در کشور از روش‌های دشمنان برای مأیوس کردن ملت از انتخابات مجلس است که رهبری خواستار بصیرت و آگاهی آحاد جامعه نسبت به توطئه های دشمنان شده اند.

وی افزود: بر اساس رهنمودهای داهیانه ولی فقیه زمان بایستی فضای انتخاباتی باید سالم باشد و مردم نیز اگر خود کاندیداها را می‌شناسند بر اساس این تشخیص عمل کنند وگرنه از افراد بصیر و متدین کمک بگیرند، دقت کامل مجریان در اجرای درست انتخابات نکته دیگری بود که رهبر انقلاب مورد تاکید قرار دادند.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و ضرورت بصیرت در انتخاب افراد شایسته و اصلح اظهار داشت: اگر در بحث انتخابات نیز با بصیرت کافی و چشمان باز وارد شویم و گامی جهت وحدت هر چه بیشتر امت ایران برداریم، تیری دیگر در چشم دشمنان و معاندان نظام اسلامی خواهیم زد./935/پ202/س
ارسال نظرات