۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۵۹۰
امام جمعه شبستر:

سهم خواهی فردی، در نظام دینی جایی ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: انقلاب اسلامی منتسب به خود مردم است؛ اما عده ای به دنبال سهم خواهی از نظام هستند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تاکید بر این که شناخت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین مؤلفه های تداوم نظام اسلامی و صدور انقلاب است، اظهار داشت: وحدت، ولایت فقیه و استکبارستیزی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با تاکید بر این که وحدت و یکدلی ملت ایران یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم ارزش ها و آرمان های نخستین این نهضت است، گفت: باید با رفع موانع وحدت، همدلی و همبستگی را همچنان حفظ کنیم، چراکه دشمنان در سطوح مختلف به دنبال تفرقه افکنی میان طیف های اجتماعی و دینی هستند.

امام جمعه شبستر با بیان این که وحدت رمز پیروزی مسلمانان در بیداری اسلامی است، گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه میان امت اسلامی درصدد جدایی بین رهبران دینی، علما و مردم هستند، استکبار جهانی همچنان سیاست تفرقه افکنی را عامل موفقیت در اهداف شوم خود می داند، در حقیقت اتحاد مسلمانان رمز اضمحلال ظالمان و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: دشمنان با تفرقه میان امت اسلامی درصدد جدایی بین رهبران دینی، علما و مردم هستند، از این رو از مسلمانان توقع داریم اختلافات و کدورت‌های جزیی را کنار گذاشته و برای تحقق اهداف واقعی نهضت بیداری اسلامی از پای ننشینند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی منتسب به خود مردم است و عده ای به دنبال سهم خواهی از نظام هستند، افزود: نتیجه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه همه‌جانبه همچنین تحقق شاخص‌ها و قابیلت‌های سازنده معنوی و اخلاق در سایه همبستگی و تقویت مشارکت‌های عمومی مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

امام جمعه شبستر ضمن هشدار نسبت به توطئه و فتنه انگیزی دشمنان در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات حساس مجلس در پایان سال اظهار داشت: در شرایط فعلی شرکت در انتخابات مجلس نهم و انتخاب افراد اصلح و شایسته پیام ولایت مداری ملت ایران را به دشمنان نظام خواهد داد.

حجت الاسلام محمدزاده خواستار هوشیاری نامزدهای انتخاباتی نسبت به فتنه های داخلی و خارجی شد و افزود: مبادا برای بدست آوردن چند رای و موج سواری میان طیف ساده اندیش جامعه، تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود، امانت‌داری را از مهم ترین نامزدهای انتخاباتی است./935/ت302/س
ارسال نظرات