۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۲۳۲۱
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

نُه جزء عبادت، خدمت صادقانه به مردم است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون خدمت صادقانه به مردم تصریح کرد: اگر عبادت ده جزء داشته باشد نُه جزء آن خدمت صادقانه به مردم است.
حجت الاسلام واعظي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمد واعظی در جلسه با اعضا و کارکنان موسسه فرهنگی فردوس وسف با بیان رهنمودهایی جمع حاضر را به خدمت‌گذاری بیشتر دعوت کرد.
 
وی با اشاره به امتیازات ویژه و نگاه فرهنگی به وسف گفت: این محیط خاص فرهنگی و دینی برای مردم متدین و طلاب است و خدمت‌گذاری در این مسؤلیت ارزش خاص و ویژه ای دارد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون خدمت صادقانه به مردم تصریح کرد: اگر عبادت ده جزء داشته باشد نُه جزء آن خدمت صادقانه به مردم است.

وی خطاب به اعضا و کارکنان موسسه فرهنگی فردوس وسف بیان داشت: شما در مسؤلیتی قرار گرفته‌اید که کار شما عبادت است، عبادتی خاص و ویژه که مورد آن روایات مختلفی از زبان معصومین(ع) بیان گردیده است.

حجت الاسلام واعظی با اشاره به حدیث «الکاد لعیاله کالمجاهد فی سبیل الله» تصریح کرد:، شما اعضا و کارکنان فردوس وسف با وجدان کاری و تلاش و کوشش حلال‌ترین و بهترین عبادت را انجام می‌دهید و توشه‌ای برای آخرت خود فراهم می کنید./916/د102/ع

ارسال نظرات